Även om jag bara är fäst vid tjejer är det rätt så upphetsande att kolla in andra killars lemmar. Min lem är normallängd men den blir otroligt styv och hård vid erektion och står upp som ett spett. När jag ligger och solar är jag oftast styv och hård. Jag brukar onanera i gymmets duschar då dessa är i bås med glasdörrar framför. Utifrån syns det svagt vad man gör, en pirrande känsla.
En gång när jag låg på stranden och slumrade vaknade jag till av att en äldre man stod ett stycke ifrån mig och onanerade. Han var äldre och hade en ganska stor lem med väl synliga blodådror. Själv hade jag även då en kraftigt styv och hård lem som låg precis tätt utmed magen och naveln. Jag lät honom ha mig som onaniobjekt tills det gick förhonom.
Jag gav honom ett leende. Han sade att han inte kunde slita sin blick från min vältränade kropp, platta mage och hårda lem. Jag hade en djup solbränna efter mycket solande och jag hade rakad lem och pung som alltid. Han ville känna på min lem. Okey, sa jag vilket var första gången. Kändes annorlunda jämfört med ett par mjuka varma tjejhänder.
Han blev så otroligt lycklig bara för att känna på mig. Sedan dess har jag dock sagt nej till alla äldre män även om de gärna får ha mig som onaniobjekt om de vill. På avstånd dock...
För ingenting går upp emot ett vackert rakat venusberg. Mums!!!
Rakad, har slät hud och gillar att solanaken. Är svag för rakade tjejer och älskar att onanera med tjejer - på stranden!