Jaa absolut. .finns i VästeråsNågon som vill onanera tillsammans? Gärna medans man ser porr
Blir kåt av att se andra av båda könen onanera och komma samtidigt som jag gör det själv.Jag tycker också det är hett men irl då. Gör det med min Fd kk och som jag är inneboende hos. Det var också Så jag debuterade med onani men då med min bästa tjejkompis men sen blev man ju även nyfiken på hur killarna gjorde så då fick man övertyga nån att va med på det.
Typ så men som sagt. Då ska man vara i samma rum. Inte en massa runkfilmer på mobBlir kåt av att se andra av båda könen onanera och komma samtidigt som jag gör det själv.
Exakt. Det ska vara IRL. Se och inte minst höra varandra. Så skönt.Typ så men som sagt. Då ska man vara i samma rum. Inte en massa runkfilmer på mob
Oj så många glada förslag du fick på den här posten va?Någon som vill onanera tillsammans? Gärna medans man ser porr
Mmm vilket härligt sperma sprut det hade jag gärna tagit i munnen mums
Hehe, var det svårt att övertyga någon?Jag tycker också det är hett men irl då. Gör det med min Fd kk och som jag är inneboende hos. Det var också Så jag debuterade med onani men då med min bästa tjejkompis men sen blev man ju även nyfiken på hur killarna gjorde så då fick man övertyga nån att va med på det.
De flesta killar i den åldern var ganska fega men tror det var en på två år äldre än mig som jag lyckades med först.Hehe, var det svårt att övertyga någon?
Hur hade du tänkt att det skulle gå till? Irl? Cam?Någon som vill onanera tillsammans? Gärna medans man ser porr
Ja absolut!Någon som vill onanera tillsammans? Gärna medans man ser porr