Skinnfri
Aktiv medlem
- Kön
- Man
Jag inser att jag får chansa och börja köra innan finalen har börjat för att hinna i tid.Jag bor i Kalmar
Jag inser att jag får chansa och börja köra innan finalen har börjat för att hinna i tid.Jag bor i Kalmar
Vi kan samåka Har inte hängt med fotbollen alls, men nu börjar det ju bli intressant på allvar, haha. Tror Jenny kommer få rejält med kuk om detta går i hamn, hehe.En bit att åka från Göteborg där jag bor, men det är det säkert värt
Ja man kan ju bara hoppasVi kan samåka Har inte hängt med fotbollen alls, men nu börjar det ju bli intressant på allvar, haha. Tror Jenny kommer få rejält med kuk om detta går i hamn, hehe.
Trevligt med sällskapVi kan samåka Har inte hängt med fotbollen alls, men nu börjar det ju bli intressant på allvar, haha. Tror Jenny kommer få rejält med kuk om detta går i hamn, hehe.
Ocj jag i Mönsterås. Helt plötsligt blev fotboll intressant.Jag bor i Kalmar
Men jag förutsätter att träffen inte blir när slutsignalen ljuder, utan att vi kan planera så att alla som anmält sitt intresse har möjlighet att ta sig till Kalmar i tid...Jag inser att jag får chansa och börja köra innan finalen har börjat för att hinna i tid.
Träffen blir typ dagen efter så man kan knulla och ha ett fint minne med guld och knullMen jag förutsätter att träffen inte blir när slutsignalen ljuder, utan att vi kan planera så att alla som anmält sitt intresse har möjlighet att ta sig till Kalmar i tid...
Så kan också en inbjudan se ut; pang på!Vinner Sverige VM-Guld så blir det stor knullfest hemma hos mig, alla är välkomna att pumpa och dumpa. Guld firar man med ett stort jävla knull
Det skulle vara ett underbart firande med mycket pumpVinner Sverige VM-Guld så blir det stor knullfest hemma hos mig, alla är välkomna att pumpa och dumpa. Guld firar man med ett stort jävla knull
Håller med, skulle gärna dela några av dem med dig.Med lite tur så kanske några kan komma, skulle gärna smaka på några av dom
Då får vi alla runka istället..vad händer om svenskorna inte vinner VM-guld..?