Hur gör man för att komma in där?Tänkte besöka vuxenkul på fredag. Vid backaplan.
Var ligger den nya biografen?Träffade "Kong Christian" idag (som äger butikerna) och han hälsade att den nya biografen är öppen nu (200:- i entré på helgerna, 250:- på vardagar). 3 STORBILDSSKÄRMAR & riktigt fräscha lokaler med sminkrum för transorna osv. All annan porrbioverksamhet är nedlagd i Göteborg så det är tur "Kong Christian" håller flaggan i topp . . !
Låter lovande, måste göra ett besök vid tillfälle.Träffade "Kong Christian" idag (som äger butikerna) och han hälsade att den nya biografen är öppen nu (200:- i entré på helgerna, 250:- på vardagar). 3 STORBILDSSKÄRMAR & riktigt fräscha lokaler med sminkrum för transorna osv. All annan porrbioverksamhet är nedlagd i Göteborg så det är tur "Kong Christian" håller flaggan i topp . . !
Testades igår. Kändes lyxigare och bättre än vid Backaplan, motiverar prisskillnaden.Låter lovande, måste göra ett besök vid tillfälle.
Sökte på BC men fick inte träff. Vad är deras nick där?Club Delux heter de. Såg att de hade en profil på Bodycontact. Verkar vara fina rum med lite olika gloryholes etc...
Är det någon som kan förklara vad Gloryhole-bar är för något?
Hmmm.... märkligt. Jag har lagt dem i min adressbok, så där är de, men om jag söker på namnet så finns de inte för mig heller...Sökte på BC men fick inte träff. Vad är deras nick där?
Anonymsex. Det är ett hål i väggen där du stoppar in din kuk. På andra sidan sitter någon som gör det skönt för dig, ofta oralsex men personen kan mycket väl vända andra sidan till.Club Delux heter de. Såg att de hade en profil på Bodycontact. Verkar vara fina rum med lite olika gloryholes etc...
Gloryhole-baren är en bardisk med bildskärm och film ovanför. Under är det en bred längsgående ca 2dm hög öppning så att någon (eller några?) kan sitta (på knä) under bardisken och tillfredsställa (med mun eller händer) den som står vid bardisken. En annan fördel med den stora öppningen är att man kan stå bekvämt med allt framme under bardisken och göra jobbet själv även om det inte är någon därunder. De hade bästa filmen där....Club Delux heter de. Såg att de hade en profil på Bodycontact. Verkar vara fina rum med lite olika gloryholes etc...