Kan verkligen rekommendera denna klubb som bytte namn från xxdark till Cityswingers 2 för några år sedan.Hoppas fortfarande kunna besöka denna klubb någon gång. Var i Köpenhamn förra sommaren, men just den dagen var klubben stängd tyvärr.
Någon som besökt klubben xxDark i Köpenhamn? Verkar vara ett spännande ställe med härliga gangbang- och bukkake-aktiviteter.
Hade gärna varit där och levererat min sats till denna hungriga danska kvinna:
Älskar den med
ja, ser härligt ut
Ses vi där till sommaren?Ja, no bullshit
Varför inteSes vi där till sommaren?
Är nog fler här på Onanera som gärna hänger påVarför inte
Yea ....Är nog fler här på Onanera som gärna hänger på
Yea ....
Ja tackDu hade fått välja och vraka
Brukar göra ett besök där eller på Cityswingers 1, beroende på event (tema) i deras kalendrar på nätet, när jag har vägarna förbi Köpenhamn. Det alltid intressant och givande men aldrig förutsägbart vad som händer.Är nog fler här på Onanera som gärna hänger på
Brukar göra ett besök där eller på Cityswingers 1, beroende på event (tema) i deras kalendrar på nätet, när jag har vägarna förbi Köpenhamn. Det alltid intressant och givande men aldrig förutsägbart vad som händer.
Mmmm....ser på den här och upphetsningen bara tilltar i en redan rejält upphetsad kropp.
Mmmm....ser på den här och upphetsningen bara tilltar i en redan rejält upphetsad kropp.
Gangbang finns även bland eventen på CS1 med jämna mellanrum. Bukkake finns bara på CS2, men det har jag aldrig prövat. ”Spill den af i baren” var häftigt, men det har jag inte sett i kalendern på ett tag nu - å andra sidan är jag beredd att gå de flesta dagar utom om det är för mycket bi-inriktning.är ju själv intresserad av gangbang eller bukkake-eventen så antar CS2 är vad jag ska sikta på.