Doc Coach
Välbekant medlem
- Ålder
- 58
- Kön
- Man
Tack för den, fantastisk t filmklipp med bra bildkvalité.
yummy så vackert,
Ja men precis. Saker är oftast inte så oerhört komplicerade som man kanske tror, särskillt om man inte delar den kinken eller fetishen. Den djupare meningen i akten är oftast det primära...inte just att det är kiss.Jag har själv inga sådana önskemål men då jag vid ett par tillfällen suttit fast med händerna över huvudet, (ståendes), och fått smisk så kan man efter en tid bli nödig. Istället för att bli lösgjord så har min herre låtit mig kissa i en skål, detta har han dock bara gått och hällt ut sen men just att få ha den makten över mig har gett honom tillfredsställelse och även mig.
Det jag kan känna som upphetsande med wet är att göra det inför någon/några andra. Toalettbesök oavsett om det är 1:an eller 2:an är ju av det privata slaget som man normalt inte delar med sig av. Att just då som tjej, eller kille med för den delen, stå med benen lite isär och kissa inför någon annan skulle trigga mig något enormt.....Jag har själv inga sådana önskemål men då jag vid ett par tillfällen suttit fast med händerna över huvudet, (ståendes), och fått smisk så kan man efter en tid bli nödig. Istället för att bli lösgjord så har min herre låtit mig kissa i en skål, detta har han dock bara gått och hällt ut sen men just att få ha den makten över mig har gett honom tillfredsställelse och även mig.
Gillar det också mmmm
Ser så härligt ut,vet hur det känns
Underbart skönt