Åldersskillnadsex, tänder ni på det?

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Klart man blir attraherad av vackra hetta kvinnor i alla åldrar

Men skulle jag dejta, skulle reglern som jag tidigare nämnt gällt...

Reglern är
Min ålder dividerat med två, plus sju år
I mitt fall just nu 58/2 = 29 plus 7 ger lägsta ålder 36 år
Högsta.... det blir hennes (ålder/ 2) + 7

(102 år .... :unsure: )

Ante

Medlem
Ålder
50
Kön
Man
Ja skulle vilja prova sånt här har jag aldrig gjort någon gång är 50 men skulle ha kunna he set men en kvinna eller man som är över 80 ++
Inga problem med äldre

snorpi

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Den äldsta tjej som jag har knullat med var 9 år äldre än mig jag var 40 år och hon var 49 år.
Den yngsta tjej som jag har knullat med var 30 år yngre än mig jag var 48 år och hon var 18 år.
Men min största åldersskillnad med en tjej som jag har knullat var med en tjej som var 33 år yngre än mig jag var 53 år och hon var 20 år :love:

wonka

Välbekant medlem
Kön
Man
Den äldsta kvinnan jag varit med var runt 60-62 då,och jag var då 40. Fick aldrig knulla henne. Hon ville inte göra det för mannen. Men hon var en jävel på att hångla loss. Hade hon tagit lite vin så var det absolut inga problem att ha petting och hennes fitta var alltid blöt som den. Hon var jätte bra på att suga och runka kuken.

Dedde

Välbekant medlem
Kön
Man
Fortfarande äldre erfarna här. Men ju äldre man blir desto mer krymper ju åldersskillnaden till dom erfarna. Tillsist kommer dom vara lika gamla som mig själv. Men vara erfarna, självsäkra och kunna sig själva. Alltså lika med underbar avslappnad sex.

Kukbur69

Aktiv medlem
Åldern är bara en siffra..som gäddorna på Dumpen brukar säga. Skämt åsido, uppåt är det 18 år (jag 32 och hon 50), nedåt är det 17 år (jag 34 och hon 17). Båda var riktigt bra på sitt sätt.

okejåvahär

Medlem
Kön
Man
Senaste gången jag blev uppraggad av en kvinna var det en tjej på 19 år. Jag var då 43. Alltså en åldersskillnad på ca 24 år. Sexet med henne var helt underbart.
Jag vet inte varför, och det säger säkert något ofint om mig, men jag föreställde mig dig som avsevärt yngre av någon anledning.

Toppen