Jocks64
Aktiv medlem
Ja min fru var likadan, hade flera män som var mycket äldre än henne när hon var 20-25Då förstår jag varför min fru haft flera killar som varit 10 år äldre när hon var runt 20.
Ja min fru var likadan, hade flera män som var mycket äldre än henne när hon var 20-25Då förstår jag varför min fru haft flera killar som varit 10 år äldre när hon var runt 20.
Yeei då kan du få 7 år yngre som rekord jag villHanna gillar män i alla åldrar.Som mest har han varit 32 år äldre, som minst 5 år yngre.
Alltså med stor åldersskillnad. Ingen specifik utpekad.Direkt avtändande
Jaa, det håller jag med omÅldersskillnad är underbart både med damer och män.
Ja det är härligtnån mer som blir kåt på ålderskillnadssex?
tjejen 18 mannen 50, killen 18 kvinnan 50, t.ex.
VerkligenJaa, det håller jag med om
Jag vet inte varför, och det säger säkert något ofint om mig, men jag föreställde mig dig som avsevärt yngre av någon anledning.Senaste gången jag blev uppraggad av en kvinna var det en tjej på 19 år. Jag var då 43. Alltså en åldersskillnad på ca 24 år. Sexet med henne var helt underbart.
Undrar varför. Vore kul att veta. För inte är det väl så att du tycker medelålders tanter inte ska hålla på med sex.......Jag vet inte varför, och det säger säkert något ofint om mig, men jag föreställde mig dig som avsevärt yngre av någon anledning.