Åldersskillnadsex, tänder ni på det?

Troskåt

Medlem
När jag var 21 så knullade jag en 39 åring chilenska regelbundet. Hon dominerade mig och använde mig till sin njutning. Det var mycket spännande upplevelse .

okejåvahär

Medlem
Kön
Man
Undrar varför. Vore kul att veta. För inte är det väl så att du tycker medelålders tanter inte ska hålla på med sex.......
Haha... absolut tvärtom. Medelålders "tanter" kan vara bland det sexigaste som finns så klart.

Kanske har jag bara tolkat siffran 24 i ditt användarnamn som din ålder, utan att riktigt tänka på det. Eller så kanske jag har lite fördomar om vilka grupper av kvinnor som hänger på ett sånt här forum och är aktiva.

Nudist24

Välbekant medlem
Haha... absolut tvärtom. Medelålders "tanter" kan vara bland det sexigaste som finns så klart.

Kanske har jag bara tolkat siffran 24 i ditt användarnamn som din ålder, utan att riktigt tänka på det. Eller så kanske jag har lite fördomar om vilka grupper av kvinnor som hänger på ett sånt här forum och är aktiva.
Jag kanske är född 1924..... nä, men om du tittar vid profilbilden ser du att det står ålder: 44 år.

Toppen