Åldersskillnadsex, tänder ni på det?

Kawaman

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag tänder otroligt mycket på åldersskillnad ... har passerat de 60 så det får bli våta fantasier till heta noveller. Det tåget har nog gått för min del, om jag inte vill betala, och det vill jag ju inte!
Annars så för knappt 10 år sedan så var jag med en tjej på 23-24 år. Jäkligt häftigt, ca 30 års skillnad
 

ManMedSkägg

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Stor åldersskillnad är grymt sexigt. Två av mina bästa minnen..
Jag 30 - Hon 17
Jag 40 - Hon 67
Nu när man passerat 50 skulle en ung tjej som behöver lite faderlig omvårdnad vara trevligt.
Och i andra änden av spannet skulle en kåt och slank 70-årig kvinna vara spännande :D
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
När ja va yngre, är drygt 50 nu, då fantiserade jag i stort sett bara om kvinnor över cirka 45, i dagsläget så fantiserar jag om samma ålder. Så är det för mig.
 

Dalslandstjuren

Ny medlem
Kön
Man
Jobbade inom hemvården och fick ett erbjudande av en brukare. Hon flashade brösten för mig och sa att hon ville ha sex. smått chockad fann jag mig inte helt riktigt och svarade skojsamt att jag kanske kommer förbi privat på kvällen och hon svarade att hon ville ha sex på dagen & "jag vill bli knullad nu"
Gjorde mina arbetsuppgifter med pulserande stånd i byxorna och ville egentligen bara leda henne in i sovrummet och ta ut min kuk men jag vågade inte.
Nu är hon borta idag och jag ångrar lite att jag inte hjälpte henne. :cautious:
 

Dedde

Aktiv medlem
Kön
Man
Jobbade inom hemvården och fick ett erbjudande av en brukare. Hon flashade brösten för mig och sa att hon ville ha sex. smått chockad fann jag mig inte helt riktigt och svarade skojsamt att jag kanske kommer förbi privat på kvällen och hon svarade att hon ville ha sex på dagen & "jag vill bli knullad nu"
Gjorde mina arbetsuppgifter med pulserande stånd i byxorna och ville egentligen bara leda henne in i sovrummet och ta ut min kuk men jag vågade inte.
Nu är hon borta idag och jag ångrar lite att jag inte hjälpte henne. :cautious:
Vad säger lagen i ett sådant läge? Varit med om liknande.
 
Toppen