Åldersskillnadsex, tänder ni på det?

martindalarna

Aktiv medlem
Älskar ålderskillnad :) När jag var 20 så träffade jag ett äldre dominant par som var nära 40 år äldre än mig. Var deras undergivna toyboy och vi hade flertalet härliga perversa lekar ;)
Det var lite lika för mig. Var 19 när jag träffade mitt första par via en annons i aktuell rapport eller om det var dax. De var i 50 års åldern och styrde sexet. Men fick testa och göra en hel del sköna saker med dom i nästan 2 års tid. Ibland träff varje vecka, ibland någon månad imellan. Tack vare dom fick jag upp ögonen för mycket.

martindalarna

Aktiv medlem
Jobbade inom hemvården och fick ett erbjudande av en brukare. Hon flashade brösten för mig och sa att hon ville ha sex. smått chockad fann jag mig inte helt riktigt och svarade skojsamt att jag kanske kommer förbi privat på kvällen och hon svarade att hon ville ha sex på dagen & "jag vill bli knullad nu"
Gjorde mina arbetsuppgifter med pulserande stånd i byxorna och ville egentligen bara leda henne in i sovrummet och ta ut min kuk men jag vågade inte.
Nu är hon borta idag och jag ångrar lite att jag inte hjälpte henne. :cautious:
Jo finns många kåta gamla damer i hemsjukvården. Har själv upplevt det när jag jobbat i Norge. En tant med stora hängbröst gav ofta stånd när man duschade henne och jag skulle lyfta och tvätta under. Hon var den enda, alla andra lyfte jämnt själva så man kom åt. En annan hade hårigaste fittan jag någonsin sett och gick knappt hitta hålet när hon skulle ha vagifem på kvällen. Man står i urusel position och försöker pilla in vagifem och så har man stånd. Båda visade de tyckte om det och erbjöd sex efter några besök.

Storpo

Välbekant medlem
Vad säger lagen i ett sådant läge? Varit med om liknande.
Det finns ingen lag i sig som förbjuder sex mellan en brukare och brukarens vårdare. Däremot har de flesta kommuner (i princip alla) inskrivna policys om hur man ska förhålla sig professionellt gentemot brukarna. Detta för att det inte ska uppstå situationer där någon av parterna kommer i en beroendeställning till den andra. Bryter man mot den policyn kan det vara skäl till uppsägning, i värsta fall avsked.
Så han gjorde helt rätt att inte ha sex med kvinnan, ur ett arbetsperspektiv.

Jinhou

Medlem
Kön
Man
Jobbade inom hemvården och fick ett erbjudande av en brukare. Hon flashade brösten för mig och sa att hon ville ha sex. smått chockad fann jag mig inte helt riktigt och svarade skojsamt att jag kanske kommer förbi privat på kvällen och hon svarade att hon ville ha sex på dagen & "jag vill bli knullad nu"
Gjorde mina arbetsuppgifter med pulserande stånd i byxorna och ville egentligen bara leda henne in i sovrummet och ta ut min kuk men jag vågade inte.
Nu är hon borta idag och jag ångrar lite att jag inte hjälpte henne. :cautious:
Du ska nog vara tacksam och glad att det aldrig blev nåt. Tur att det sunda förnuftet tog över. Vette tusan vad det kunde ha lett till. Kanske va det hennes plan att försöka sätta dit dig.

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Bor själv på ett Attendo hem finns några riktiga vackra och sexiga sköterskor.
Att de är sexiga vet det nog inte om försöker inte vara det. Finns olika åldrar själv tänder jag på de som är äldre.
När de duschar mig så reser sig min penis lite inte helt stånd, en del ler och säger att det är bra kommer åt bättre. Ha sex med dem skulle jag inte vilja ha på riktigt men är en härlig fantasi. Tror att övning ger färdighet så jag har gärna sex med äldre kvinnor, lite problem nu när jag själv kommit upp över 53år. Men har träffat en 76årig änka, stora hängbröst och en silverfärgad triangel runtomkring fittan.
Tog ett tag innan hon förstod att jag gärna ville ha sex med henne, men hon blev smickrad och kunde sina saker. Visste både hur hon skulle göra för att både hon och jag skulle ha det skönt. Kanske inte vi orkar så länge men vi brukar båda komma minst en gång, om jag kommer först fortsätter hon så jag inte hinner slakna. Enligt henne är jag tredje mannen hon har sex med första en dräng hon är uppvuxen på en bondgård sedan hennes avlidna make och nu jag.
Hennes döttrar har jag aldrig träffat det vet att deras mamma har någon att pippa med som de säger, är okey med det och glad för hennes skull. Det är men i min ålder men vet de inte.

ChicoSouth

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har alltid gillat ålderskillnad, tittar på en hel del porr med det temat.
Har även haft KK relation med två kollegor när jag var yngre.
Jag 25 - hon 55
Jag 30 - hon 62
Har även haft sex med yngre tjejer än mig själv, som mest 20 års skillnad..jag var 45 och hon 25.

Ett minne som etsat sig fast utöver ovan var när jag såg en polare knulla en tjejkompis mamma. Han var 17 och hon 45.

Last edited:

dankar76

Medlem
Ålder
48
Kön
Man
Har haft några äldre. När jag var 35 var jag med en kvinna som var 55 det var riktigt häftigt.

Nu är jag snart 50 men hamnar ibland med kvinnor över 60.

Jag har skrivit om detta i andra trådar men kvinnan jag har sex med är 70 jag är själv 23.
vi kände varandra innan vi började ha sex men efter som att hon bodde på den ort jag studerar och jag inte hittade något student boende så erbjöd hon mig att bli inneboende.
Sen gick de som de gick , jag kommer stanna studietiden ut några år till.

Toppen