Det är en konstig värld med många konstigheter som vi lever i.Dom jag vart tillsammans med, har inte velat bli sambo, men sen när vi inte är tillsammans längre, då passar det att bli sambo med den nya.
Låter inte ett dugg kul! Men tror du att du hade mått bättre om ni flyttat ihop – gift er och sedan gjort slut?En kille jag var tillsammans med i hela 4 år, han vägrade bli sambo, förlova sig och så, så vi gjorde slut, 10 månader efter vi gjort slut har han träffat en ny, förlovat sig med henne och blivit sambo, och det har jag ibland lite svårt att komma över.
Helt rätt resonemang!Det är dom det är fel på som inte ville bli sambo med mig.
Kanske det inte är någons fel - men det är väl deras förlustDet är dom det är fel på som inte ville bli sambo med mig.
Måste kännas för jävligt att bli av med bilenNu blir hon inte sambo med mig dock, då vi bröt upp nyligen. Detta då hennes hälsa helt försämrats, och hon måste kämpa och fokusera på att bli frisk, och kan/orkar tyvärr inte fokusera på ett förhållande just nu.. Så ena dagen blir man av med bilen, andra dagen sin tjej.. Livet kan vara underbart,,,,, eller inte..
Men vill killen inte bli sambo efter man vart ihop ett antal år, man gör slut, och 10 månader efter så är han sambo med en annan, då tycker jag det är fel på killen.Kanske det inte är någons fel - men det är väl deras förlust
Ni var uppenbarligen fel för varandra!Men vill killen inte bli sambo efter man vart ihop ett antal år, man gör slut, och 10 månader efter så är han sambo med en annan, då tycker jag det är fel på killen.
Ni var uppenbarligen fel för varandra!