Sthms_tjejen84
Ny medlem
- Kön
- Man
Det är nog en kombination av flera olika saker. Man har fel intressen, är lite blyg, överviktig, bor kanske på fel ställe, dricker inte m.m.Varför tror DU att du inte fått knulla ännu?
Hur kan du säga så? Du känner ju inte mig.För det första skulle jag säga att du har helt fel inställning till sex och möjligtvis till tjejer, förhållanden, möjligvis till andra människor överhuvudtaget. Jag förstår att det är svårt att hålla sig positiv då.
Men alltså....
Det du skriver ovan..... OM du nu tycker att det är det som är problemet kan du göra något åt det..... Som tjej säger jag bara....
- att du inte dricker.. näe, skit samma. vad fan spelar det för roll. Be happy. var dig själv. Det är inte en stor grej även om du tror det. INGEN jäkel bryr sig att du itne dricker. För man kan ha kul ändå. Tro mig! Jag själv är visserligen tjej, men jag är nykterist, inte för att jag inte kan dricka, men för att jag inte gillar något med alkohol i och jag kan ha lika kul ändå trots allt.
- Bor på fel ställe. Ja men om det nu är ett så stort problem med att du är oskuld och verkligen vill göra något åt det..... Flytta då....
- Överviktig. Ja. Det är bara att sätta igång och träna... sen betyder inte det att su ska ha en brad pitt kropp med värsta tvättbrädan... Sätt upp realistiska mål! Är du mer nöjd med din kropp kommer du själv att må bättre...
- Lite blyg.... Ja det kan många vara.... själv kan jag tycka att det är en sådan egenskap som jag inte riktigt gillar hos killar.... Men lovar dig... Tar du tag i ditt liv, går ner i vikt, kasnke börjar träna lite, tar hand om din kropp, kasnke flyttar, utmanar dig själv att göra saker som är utanför din komfortzon, då kommer ditt självförtroende växa... och med ökat självförtroende.... kasnke du kan fixa ett förhållande.....
Jag gissar på att ditt största problem är att du hakat upp dig på att du är oskuld.... och inte haft något förhållande...
och att du har fel syn på tjejjer.... och den synen gör dig oattraktiv...
slappna av lite och var dig själv men se till att utmana dig själv i saker. byt hobby... byt jobb.
var lite wild and crazy....