aldrig kommit..

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Söta lillan...det du skriver om har nyligen diskuterats i en annan tråd, kanske därför ingen svarat....

Att få orgasm som kvinna ÄR inte så självklart, många av oss måste lära sej det!! Viktigast av allt är nog att inte fokusera så vådligt på det, försöka slappna av och njuta av det man gör, vare sej det är samlag eller onani...experimentera med din kropp utan att känna nån skam för det....hur ska nån annan kunna veta vad som är skönt för dej om du inte utforskat det själv....

Klödiga råd kanske, men jag hoppas att du försöker leka med dej själv och att du hittar rätt på ett njutbart sätt!!!:love:

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Hjälp mig tjejer med tips! e skitdeppig.. aldrig kommit.. vill så gärna :(

Att bara utforska sin kropp är en bra början!

Smek dig själv överallt, sakta och känn efter... Pirrar det lite extra någonstans? Fingertopparna är bra att använda - så trycker du bara så hårt som du själv vill.

Börja med fötterna och vandra uppått tills du kommer högst upp till insidan av låren. Där slutar du och tar en liten paus, för att bara slappna av och känna efter.

Kom ihåg att aldrig tycka att det är "konstigt" att just du känner extra pirr oavsett vart på kroppen du befinner dig.

Sedan börjar du att smeka högst upp på huvudet. Ta det lugnt och koncentrera dig på din kropp. Dra fingertopparna där du kommer åt, över alla delar av din kropp, ner mot underlivet.

Där stannar du upp igen, tar det lugnt och känner efter. Fanns det något ställe under den här senaste "färden" som kändes extra pirrig?

Nu är det dags att utforska dina genitala delar. Smek med handflatan, dra med fingrarna stick in ett finger. är du våt kan du med fördel smörja anus och hela området däremellan. Det är din egen kropp och du utforskar den!

OBS! När du gör den här övningen är det INTE för att uppnå orgasm.

Att smeka sig själv bara för att det är sköönt, utan någon tanke på att få orgasm är såå sköönt.

Orgasmen är ju bara kulmen på njutningen och gör i alla fall mig så skönt avslappnad.

Men jag skulle ju aldrig i livet kämpa för att få orgasm snabbt. Då missar jag ju allt det sköna däremellan.

Lycka till;)

Snacksalig

Medlem
Ålder
48
Kön
Kvinna
Snäckan!

Jag läste ditt tips redan igår. Det ingår i ett av mina nyårslöften att ajg skall träna på att upptäcka mina erogena zoner. tack för tipset:D

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
Hjälp mig tjejer med tips! e skitdeppig.. aldrig kommit.. vill så gärna :(
måste få tillägga att mkt är tankens kraft, eller för den delen tankens makt. spärrar helt enkelt. Den kan vara så att man är otrygg i sin person, med sin partner eller riskerar att bli störd. Andra bekymmer kan störa oxå. Stort som smått. Så kämpa på & slappna av, motinera regelbundet med måtta, det hjälper till en hel del;)

Toppen