Indulgence
Välbekant medlem
- Ålder
- 62
- Kön
- Man
Det är en härlig leksak som ständigt utvecklas.Snyggt JM! Blir liiiiiite sugen där.
Har funderat på att uppgradera mig till den. Både för att Ms. Reid är en favoritskådis, men också för att sleeven ser ut att vara skön.Beställde en Riley Reid Utopia och var ganska stor skillnad mot min gamla Classic. Classicen hade nästan blivit lite "tråkig" jämfört med när jag köpte den men Rileys rådde bot på det. Riktigt skön i mitt tycke men så är det en helt annan textur också.
Tomten kanske kommer med någon skön julklapp?Har funderat på att uppgradera mig till den. Både för att Ms. Reid är en favoritskådis, men också för att sleeven ser ut att vara skön.
Hur står sig dem mot STU-sleeven?Utopia är en riktigt nice sleeve, stor skillnad mot min gamla Classic. Var inne på Stoya Destroya först som väl är deras mest intensiva sleeve, Utopia ska inte vara lika intensiv men inte långt ifrån. Tror Destroya kan ha varit lite väl att gå till från Classic därav föll valet på Riley's istället vilket jag inte ångrar en sekund ens.
vet inte vad min heter men har använt en sådan som känns som en riktig fitta en gång bara med glid till,Hur står sig dem mot STU-sleeven?
Jadå, den är jätte skön. Fitta är iofs alltid skönast, men det är inte fel med en fleshlight.Använder ni fleshlight ?
Har ni någon speciell att rekomendera. Har inte nån stor kuk. Sambon har slutat med sexet och jag kåt nästan jämt. Behöver en sugkompis. Eller fleshlight, Kul att ni är här och delar er kåthet.
Den såg onekligen intressant ut..
Har du en anal? Om ja, vad tycker du? Stor skillnad? Värd pengarna?Har 7 stycken olika Fleshlights. Älskar speciellt min mouth
Håller med!! För mig är de genomskinlig Fleshlight, och har åxå provat satisfyer å den gör ett fantastiskt jobbJag har Mia Malkovas Fleshlight lvl up, bästa köpet, skön som bara den, får mig att komma hårt och mycket. Äger också en satisfyer som vibrerar ollonet, den ger sjuka orgasmer.