Vilket Fleshlight har du som är så skön?har en fleshlight som är riktigt skön, och riktigt trång. tycker nog till och med att fleshlight är skönare än en äkta fitta ofta haha!
Vilket Fleshlight har du som är så skön?har en fleshlight som är riktigt skön, och riktigt trång. tycker nog till och med att fleshlight är skönare än en äkta fitta ofta haha!
Vad för storlek på buttplug använder du?Fleshlight och en buttplug, mycket skönt
Du kan ju alltid lägga upp bilder på tex www.erome.com och länka hitTråkigt att man inte kan visa bilder på grejerna man.
Måste jag provaFleshlight och en buttplug, mycket skönt
Jag har också en hemlig låda, eller rättare sagt en låda med elektronikprylar etc som ingen annan i hushållet är intresserad av. Där gömmer jag mina leksaker...Låter härligt Har själv en hemlig låda som är framme nu ensam hemma hela helgen
Man måste ha som man kan plocka fram när man är ensam hemma. Denna helgen passar jag på blir många sprut med flechligten .Jag har också en hemlig låda, eller rättare sagt en låda med elektronikprylar etc som ingen annan i hushållet är intresserad av. Där gömmer jag mina leksaker...
Jag är ensam hemma en stund just nu. Men det blir bara en tjock kukring runt kuk o pung... Runkar skönt nu...Man måste ha som man kan plocka fram när man är ensam hemma. Denna helgen passar jag på blir många sprut med flechligten .
Jag har en rätt stor låda där jag har mina delar för at bygga modellbilar i, längst ner i lådan finns det allra heligasteJag har också en hemlig låda, eller rättare sagt en låda med elektronikprylar etc som ingen annan i hushållet är intresserad av. Där gömmer jag mina leksaker...
Vilken är det, en kombo för både kuk å pung?Jag är ensam hemma en stund just nu. Men det blir bara en tjock kukring runt kuk o pung... Runkar skönt nu...