Kenny601
Välbekant medlem
- Ålder
- 67
- Kön
- Man
Har inget direkt namn på den. En tjock svart ring i silikongummiVilken är det, en kombo för både kuk å pung?
Edit: bathmate, står det präglat i gummit på den.
Har inget direkt namn på den. En tjock svart ring i silikongummiVilken är det, en kombo för både kuk å pung?
Göm inte era leksaker för er partnerJag har en rätt stor låda där jag har mina delar för at bygga modellbilar i, längst ner i lådan finns det allra heligaste
Helt rätt, har sedan en tid tillbaks tagit ett steg i rätt riktning att vi använder vissa saker tillsammans, som kukringar och tryckluftsvibrator.Göm inte era leksaker för er partner
Fast det är klart, har ni barn i huset kanske det är ett måste.
Nää, inte gömma. Talar alltid om för frun var mina leksaker är och vad som snurrar huvudet för tillfället. Sa att min Fleshlight åker fram idag, så jag inte klagar på värk i armen ikväll…Göm inte era leksaker för er partner
Fast det är klart, har ni barn i huset kanske det är ett måste.
Köp en… börja med en billig enkel. Sen en riktig. Kolla in deras hemsida där kan man se vilka mönster de olika modellerna har.En sak jag gärna vill pröva men har ingen egen
Låter skönt …den ska jag ta en titt på, kör ju Fleshlight Girls nu, används mycket oftaOnanerar ofta med min Fleshlight. Gillar Fleshjack mouth som har en lite mjukare textur. Så jävla skönt att edga med den medan man tittar på porr
Jag använder min ofta. Så skön känsla att njuta av den. Den är genomskinlig och klämmer så gott om kuken. Njuter nog mer av den än fruns fitta. Det är ju upphetsande att använda den istället för fitt