Doc Coach
Välbekant medlem
- Ålder
- 58
- Kön
- Man
Jag behöver lite tips & hjälp
Jag har en underbar fru men hon jobbar på tok för mycket.
Hon har bytat jobb för att hon skulle jobba 80% istället för runt 120% ++
men hon jobbar fortfarande 120% ++
problemet är att hon under ett års tid har varit lite avvisande mot mig
Vi har mycket kroppskontakt & mys, hon älskar att få hårdhänt massage över hela kroppen.
Vi har bra kontakt & pratar genom problem & försöker lösa dem så.
Men jag tycker att hon ger mig för lite uppmärksamhet & bekräftelse.
Vad gör jag för henne:
Försöker ställa upp för henne, jag fixar hemma (städar, gillar det faktiskt, avkoppling)
Planerar maten, handlar de flesta gånger, tar hand om våra grabbar. Hemmet är i ordning & behöver
inte så mycket att av hennes uppmärksamhet. det ska sägas att jag jobbar treskift & har massor av tid
över till detta.
Jag tränar för att jag tycker det är kul att hålla mig i form.
Gillar kläder & grooming, håller mig fräsch.
Dessutom får jag bekräftelse från kvinnor i min närhet (inte bara min mamma & systrar..hihi).
Romantisk, tja jag köper blommor, choklad, underkläder & 'leksaker' med jämna mellanrum.
skickar gulliga sms & mail, bara för att jag tycker om det.
Fixar lite mysiga ensamresor, vuxentid.
Försöker verkligen att hålla glöden uppe.
Men hon somnar i mina armar på kvällarna, trygghet, ja
Hon orkar inte ta initativet till sex,när det väl blir av känns det ganska tråkigt & platt, hon verkar ointressarad
Jag har tagit upp lite 'krydd'-lekar,
-javisst, det låter bra. är hennes svar.
Sen blir det ändå platt & grått
Det känns som att kyssa sin syster när man kysser henne, ingen glöd ingen passion
ändå säger hon att hon älskar mig & att hon vill gifta om sig med mig var & varann dag..
Jag älskar henne, men passionen & lusten är som bortblåst, en partner i 'familjeföretaget'
inte som en älskad & älskarinna.
Har t o m sagt till henne att hon inte kan förlita sig på att jag är 'PÅ' när hon vill
att jag är 'låg' på sex med henne.
-du får jag kämpa lite mer då.. var hennes svar.
Det händer inget, hon var lite 'på' härom kvällen, men jag 'orka' inte, kände inte nån lust.
Känns lite deppigt men jag är inte kåt på henne längre, jag har inte sex som ett maktmedel, men det saknas nåt just nu!
(tur att jag har några här som gör mig yr av kåthet..)
NÅGRA TIPS!!!?????
Jag har en underbar fru men hon jobbar på tok för mycket.
Hon har bytat jobb för att hon skulle jobba 80% istället för runt 120% ++
men hon jobbar fortfarande 120% ++
problemet är att hon under ett års tid har varit lite avvisande mot mig
Vi har mycket kroppskontakt & mys, hon älskar att få hårdhänt massage över hela kroppen.
Vi har bra kontakt & pratar genom problem & försöker lösa dem så.
Men jag tycker att hon ger mig för lite uppmärksamhet & bekräftelse.
Vad gör jag för henne:
Försöker ställa upp för henne, jag fixar hemma (städar, gillar det faktiskt, avkoppling)
Planerar maten, handlar de flesta gånger, tar hand om våra grabbar. Hemmet är i ordning & behöver
inte så mycket att av hennes uppmärksamhet. det ska sägas att jag jobbar treskift & har massor av tid
över till detta.
Jag tränar för att jag tycker det är kul att hålla mig i form.
Gillar kläder & grooming, håller mig fräsch.
Dessutom får jag bekräftelse från kvinnor i min närhet (inte bara min mamma & systrar..hihi).
Romantisk, tja jag köper blommor, choklad, underkläder & 'leksaker' med jämna mellanrum.
skickar gulliga sms & mail, bara för att jag tycker om det.
Fixar lite mysiga ensamresor, vuxentid.
Försöker verkligen att hålla glöden uppe.
Men hon somnar i mina armar på kvällarna, trygghet, ja
Hon orkar inte ta initativet till sex,när det väl blir av känns det ganska tråkigt & platt, hon verkar ointressarad
Jag har tagit upp lite 'krydd'-lekar,
-javisst, det låter bra. är hennes svar.
Sen blir det ändå platt & grått
Det känns som att kyssa sin syster när man kysser henne, ingen glöd ingen passion
ändå säger hon att hon älskar mig & att hon vill gifta om sig med mig var & varann dag..
Jag älskar henne, men passionen & lusten är som bortblåst, en partner i 'familjeföretaget'
inte som en älskad & älskarinna.
Har t o m sagt till henne att hon inte kan förlita sig på att jag är 'PÅ' när hon vill
att jag är 'låg' på sex med henne.
-du får jag kämpa lite mer då.. var hennes svar.
Det händer inget, hon var lite 'på' härom kvällen, men jag 'orka' inte, kände inte nån lust.
Känns lite deppigt men jag är inte kåt på henne längre, jag har inte sex som ett maktmedel, men det saknas nåt just nu!
(tur att jag har några här som gör mig yr av kåthet..)
NÅGRA TIPS!!!?????