Ja såna minnen har man ju samlat på sig några stycken
.
Jag och en kompis var hemma hos hans syster som var bortrest, och dom hade video (säger väl en del om hur gammal man är)
Filmen minns jag inte var vi fick tag på men det var en sån där 60 minutare med tre eller fyra scener filmat i dåligt ljus och med håriga fittor.
Jag hade bara sett tidningar innan, så se rörliga bilder och höra stön var första gången.
Och vi tittade och spolade tillbaks. Och tittade och spolade tillbaks....Gissa om jag var kåt..
Jag kände hur mina kinder hettade andhämtningen var kort o snabb. Och kuken den ska vi inte tala om hur hård den var...
Hela tiden satt jag och funderade på om jag skulle våga runka, hur skulle jag göra? Fråga om jag fick, eller bara ta fram den och hoppas få sällskap, men jag fegade ur.
Efter en stund kände jag att jag behövde gå på toa och då skrek kompisen rakt ut.. Nu ska han gå på muggen och runka av sig..
Funderade på att göra det, men kände att ska jag runka så vill jag ju göra det och komma till filmen.
Och efter en stund behövde han också gå på toa....Hinner jag tänkter jag.. Nä törs inte...eller..En stund till går..Nä törs inte.. Yttligare en stund går...Fan jag hade hunnit tänker jag om jag hade börjat direkt...
Men nu flyger fan i mig, det får bära eller brista.. Upp med knappen ner med gylfen upp med tröjan fram med kuken.
Tar tag i den, åååh herre jösses vad skönt det känns... Drar några tag..känns som jag ska spruta på en gång. Helt underbart.... Vet inte hur många drag jag gör, inte många allafall..Känner hur det kommer. Sååå fantastigt skönt vilken befrielse, sprutar en jättesats på magen.
Också ner med tröjan upp med gylfen igen med knappen och hinner precis samla mig tills kompisen är tillbaks.
Låtsas som ingenting och vi fortsätter titta på filmen en stund till.
Men det rejäla sprutet på magen blev väldigt påtagligt..Oj vad kladdigt och rann i floder kändes det som, för att sen stelna och bli rätt stramt när jag skulle gå hem i natten, dock väldigt tillfredställd och lycklig.