Bara jag som inte ser på fotbollen i kväll?

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Hamnade här fast det är fotboll på TV.
Antar ni alla sitter o glor på det.
Själv ska jag läsa ikapp lite........

Kram :love:

Knoppen

Medlem
Kön
Kvinna

Jag tittar inte men har balkongdörren öppen och bor i ett bostadsområde där jag känner mig övertygad om att det bor fler svenskar än spanjorer.

Med tanke på deras skrik så tror jag att det står 1-1 just nu. Men säker är jag inte...

Önskar att jag var lika flitig som du och orkade läsa. Men:(

hellabellan

Medlem
Kön
Man

Jag tittar inte men har balkongdörren öppen och bor i ett bostadsområde där jag känner mig övertygad om att det bor fler svenskar än spanjorer.

Med tanke på deras skrik så tror jag att det står 1-1 just nu. Men säker är jag inte...

Ha ha ha... Det FINNS roligare saker än att se på fotboll :p ;)

Knoppen

Medlem
Kön
Kvinna

Ha ha ha... Det FINNS roligare saker än att se på fotboll :p ;)

:cool:och skönare saker att tänka på än fotboll;):p

G

Göran67

Gäst
Fotbollen skiter man i, finns ju så mycket roligare saker att sysselsätta sig med. ;)
Visst skulle det vara roligt om sverige vinner och så, men det bryr mig inte så mycket. Har skönare saker på hjärnan just nu. :p

Tarzan74

Medlem
Kön
Man
Kikade på fotbollen och är lite besviken.. får bli en tröstrunk före jag lägger mig sen [}:)]

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Fotbollen skiter man i, finns ju så mycket roligare saker att sysselsätta sig med. ;)
Visst skulle det vara roligt om sverige vinner och så, men det bryr mig inte så mycket. Har skönare saker på hjärnan just nu. :p
------------------------------------
Härlig inställning, trodde det bara var jag som ratade fotbollen på tv, verkar i alla fall så när jag säger det på jobbet *L*
Nä som sagt, det fins betydligt mer givande saker att göra än att titta på ett gäng pojkar som "spela boll"! då spelar jag hellre själv med mina kulor *L*
Erkänner att vissa kvinnosporter kan intressera mig ibland på TV:n fast skiter ändå i det idrottslga *L*

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Vi andra kanske skulle samlas och ha lite skön gruppsex medan resten av sverige kollar på dumburken? Knulla skiten ur varann, knoppen och mother : är ni med? ;):p:)

Knoppen

Medlem
Kön
Kvinna
Vi andra kanske skulle samlas och ha lite skön gruppsex medan resten av sverige kollar på dumburken? Knulla skiten ur varann, knoppen och mother : är ni med? ;):p:)

Jag är också med.[/quote]

Alternativet till fotboll känns mer och mer lockande:p;)

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Jag är också med.

Gizza baby, vad härligt att du är med.. Vi blir ett helt gäng, knullar varann medvetslösa medan resten av sverige glor på tv! Man kunde ju ställa upp knullandet som ett fotbollslag, dom som knullar i bakre sofforna är backlinjen, dom som sätter på varann i sofforna framför är anfallet! :cool:

komsi komsi Gizza, let's fuck... :p

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag är också med.

Gizza baby, vad härligt att du är med.. Vi blir ett helt gäng, knullar varann medvetslösa medan resten av sverige glor på tv! Man kunde ju ställa upp knullandet som ett fotbollslag, dom som knullar i bakre sofforna är backlinjen, dom som sätter på varann i sofforna framför är anfallet! :cool:

komsi komsi Gizza, let's fuck... :p

Vilka är med nu då?

G

Göran67

Gäst
Är lite för blyg för sådant. Skulle dock vilja ha en film från denna härliga ammankomst. Lite fegt jag vet.... men är inte mogen än, kanake i framtiden dock

/härliga hälsningar från Grimmy

Toppen