hellabellan
Medlem
- Kön
- Man
Hamnade här fast det är fotboll på TV.
Antar ni alla sitter o glor på det.
Själv ska jag läsa ikapp lite........
Kram
Kram
Kram
Kram
Jag tittar inte men har balkongdörren öppen och bor i ett bostadsområde där jag känner mig övertygad om att det bor fler svenskar än spanjorer.
Med tanke på deras skrik så tror jag att det står 1-1 just nu. Men säker är jag inte...
Önskar att jag var lika flitig som du och orkade läsa. Men
Kram
Jag tittar inte men har balkongdörren öppen och bor i ett bostadsområde där jag känner mig övertygad om att det bor fler svenskar än spanjorer.
Med tanke på deras skrik så tror jag att det står 1-1 just nu. Men säker är jag inte...
Önskar att jag var lika flitig som du och orkade läsa. Men
Ha ha ha... Det FINNS roligare saker än att se på fotboll
------------------------------------Fotbollen skiter man i, finns ju så mycket roligare saker att sysselsätta sig med.
Visst skulle det vara roligt om sverige vinner och så, men det bryr mig inte så mycket. Har skönare saker på hjärnan just nu.
Vi andra kanske skulle samlas och ha lite skön gruppsex medan resten av sverige kollar på dumburken? Knulla skiten ur varann, knoppen och mother : är ni med?
Vi andra kanske skulle samlas och ha lite skön gruppsex medan resten av sverige kollar på dumburken? Knulla skiten ur varann, knoppen och mother : är ni med?
Jag är också med.
Jag är också med.
Gizza baby, vad härligt att du är med.. Vi blir ett helt gäng, knullar varann medvetslösa medan resten av sverige glor på tv! Man kunde ju ställa upp knullandet som ett fotbollslag, dom som knullar i bakre sofforna är backlinjen, dom som sätter på varann i sofforna framför är anfallet!
komsi komsi Gizza, let's fuck...