Som personlig tränare har jag lagt upp följande program för Issa:
Först uppvärmning med 10 minuter kyssar och smek, halvnakna. Smånafs i örsnibb och och kläm på rumpan. Drar dig halvnaken tätt intill mig, andas dig varmt i nacken och tar tag i dina skinkor med båda händerna och drar isär dom. Masserar dom mot varann. Blöta djupa tungkyssar. OBS, detta är nödvändig uppvärmning.
Bål, rumpa och höfter mellanintensivt, Issa lyfter rumpan och pressar sig mot min slickande tunga, 10 reps tungknull in och ut, sen 10 reps föra musen upp och ner, heeeela vägen upp till klittan, sen ner, sen 10 reps tungknull. Här gäller det att Issa styr farten, men håller i orgasmen, inte släpper iväg den för fort!
Nyttig värmning!
Axlar, korsrygg: Issa rider mig, jag står som en varm pelare under henne, så att hon sitter stadigt fast på mig under träningen. Det är viktigt av säkerhetsskäl, särskilt när vi kör lite hårdare upp och ner att inte Issa glider av, utan sitter stadigt på mig. Viktigt att du tar stöd med händerna mot mina axlar, bröst och mage och för höfterna upp och ner, för att maximera nyttan och effekten. Du ska känna att du glider upp och ner, och att bål och korsrygg jobbar varmt.
Mage och rumpa: Issa på rygg med mig varm mellan hennes ben.. Nu är vi varma båda två och kan öka intensiteten: missionären, det kan bli rätt varmt och svettigt nu, för vi kör på nu... tänk på att lyfta rumpan och stöta emot duktigt! Under detta pass är inte antalet reps det viktiga, och vi har inte bråttom. Det är missionären till orgasm - lyft på höfterna och jobba, jobba, jobba!!
Avslutar med smånojs i duschen, löddring intvålning av varenda millimeter av varandra.
Ca: 800 kalorier brände vi där... Jag gillar träning *host host*