Berätta om dina minnen från skolan

D

Deleted member 67733

Gäst
Hände väl inget speciellt, jag va rätt blyg i skolan, fast ja hade drömmar. Men som en gång så skulle fröken i 8-9 an hjälpa mig, hon stod framåtlutad framför mig, kavaj,linne ingen bh, tala om upphetsande, hon var cirka 40, kollade på gamla klassfoton för ett tag sen, alltså hon va rktigt snygg. Sen så kollade jag och en kompis i porrtidningar, konstigt nog så runkade vi inte tillsammans, däremot så gicl den som skulle spruta ivög, in på toa, eller bakom ett träd. Vi va blyga båda 2.

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
1983/84 Vi hade en kvinnlig lärare, Marianne ,H hon var hoppin vikarie . Dvs tog alla klasser o lektioner var runt 40 år hela våren hade hon linne på sig, utan bh under , när hon skulle hjälpa oss killar , ställde hon ofta sig bakom en, böjde sig framåt o satte händer på bänken framföt, vilket innebar fri insyn i linnet o bröst. Rykte gick hon vart med flera elever klass 8-9.

maguno

Välbekant medlem
Kön
Man
Satt o pratade minnen med en god vän idag.
Insåg att jag nästan glömt sexet man hade i skolan ibland.

Berätta gärna din upplevelse.
Det behöver ju inte vara från ens tonår, du kanske pluggar som vuxen eller jobbar som lärare eller annan tjänst inom skolan☺️.
Men temat är sex i skolan.
Min oskuld rök med en tjej i klassen under mitt sista skolår. En fantastisk upplevelse som jag kan förnimma än idag

Toppen