Kändes hennes lust och hur hon njöt, gav henne korta stötar som retade hennes ingång, då tryckte hon sig mot mig
jag böjde upp hennes ben högt, höll hennes båda händer över hennes huvud och bet och nafsade hennes hals, nacke, nyckelben, överdelen av hennes bröst
reste mig upp och fingrade på hennes styva klitta, jag var nära, alldeles för nära att bara komma
"*Damerna först!"
såg på henne att hon skulle komma, att hon skulle komma hårt, eftersom jag hade "plågat" henne, teasat henne en hel del..
och hon kom, jag höll "fast" henne, lätt henne falla hela vägen till himlen och tillbaka.
Jag låg djupt inne i henne och kände hur hon musklerna drog ihop sig i hennes vulva
"får jag komma i dig?" jag tyckte det var en ganska självklar fråga...
vi skratta åt det sen, hon hade inte haft en tanke på att jag inte hade kondom på mig, så hon blev först lite panikslagen, men när hon insåg att jag inte kommit i henne, bara att jag fråga om jag fick
så lugna hon ner sig.
jag börja sakta att ta henne igen och hon blev rätt snabbt åter på "banan" och njöt när jag börja knulla henne igen, nu bara för min egen njutning, när jag börja närma mig och hon börja bli ordentligt med på banan igen så bad jag henne leka med sig själv medan jag tog henne
hon rodna först, men sen börja hon "klittra" och ganska hårdhänt att gnugga sin fittsåskladdiga klitta
Jag kom nog först, över hennes vackra mage, en del träffade brösten, nåt kanske t o m nåde till den fina gropen precis under halsen, där nyckelbenen möts
kladdiga omfamna vi varandra, jag landade mellan hennes ben, fast på sidan om Ann, hennes ben omslöt min midja.
händer som sakta utforska, sakta som en sommarbris munnar som möts som vågor på en strand
"Jag vet inte." log hon. "Varför jag aldrig förstod att det var du som skulle ta min oskuld"
själv har jag inte lagt nån större vikt att vara den första, när jag fått vara det så har jag varit mer "gently"
Hennes ex hade tjatat på henne, de hade inte haft nåt bra förhållande, toxic och destruktivt
Han tyckte att hon var för smart? han hade tryckt ner henne med allt han kunde komma åt
att hon var för tjock. Jag tycket att hon var "perfekt" och smekte henne över hennes kind och genom hennes vackra hår. "Och dessutom är jag `för rödhårig`....
jag bara älskade hennes bleka färger mot det kopparröda håret, speciellt den ljusa huden mot hennes r ö d a bröstvårtor och "busken" som lyste på henne venusberg
kröp även fram att hon behållit handduken fått av mig som en liten "snuttefilt" som hon hade som tröst när jag inte fanns där
och att mina tröstande kramar var det som gav henne trygghet när vi var vänner
bara att konstatera, under hela tiden vi varit nära vänner hade vi haft en hemlig crush på varandra
nu tog vi ut det och återtog missade tid... vi var ett par under en tid, hann aldrig bo tillsammans för hon pluggade vidare långt bort och jag gjorde lumpen och reste en massa sen
tyvärr har vi ingen kontakt längre, hon försvann från mig runt 1990...
men vi satte nog rikligt med spår i varandras liv <3