Berätta om dina minnen från skolan

D

Deleted member 67733

Gäst
Hände väl inget speciellt, jag va rätt blyg i skolan, fast ja hade drömmar. Men som en gång så skulle fröken i 8-9 an hjälpa mig, hon stod framåtlutad framför mig, kavaj,linne ingen bh, tala om upphetsande, hon var cirka 40, kollade på gamla klassfoton för ett tag sen, alltså hon va rktigt snygg. Sen så kollade jag och en kompis i porrtidningar, konstigt nog så runkade vi inte tillsammans, däremot så gicl den som skulle spruta ivög, in på toa, eller bakom ett träd. Vi va blyga båda 2.

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
1983/84 Vi hade en kvinnlig lärare, Marianne ,H hon var hoppin vikarie . Dvs tog alla klasser o lektioner var runt 40 år hela våren hade hon linne på sig, utan bh under , när hon skulle hjälpa oss killar , ställde hon ofta sig bakom en, böjde sig framåt o satte händer på bänken framföt, vilket innebar fri insyn i linnet o bröst. Rykte gick hon vart med flera elever klass 8-9.

maguno

Välbekant medlem
Kön
Man
Satt o pratade minnen med en god vän idag.
Insåg att jag nästan glömt sexet man hade i skolan ibland.

Berätta gärna din upplevelse.
Det behöver ju inte vara från ens tonår, du kanske pluggar som vuxen eller jobbar som lärare eller annan tjänst inom skolan☺️.
Men temat är sex i skolan.
Min oskuld rök med en tjej i klassen under mitt sista skolår. En fantastisk upplevelse som jag kan förnimma än idag

Mikael

Medlem
Kön
Man
Vi fick en ny klassföreståndare i högstadiet. Hon var ganska ung, ganska kraftig och egentligen inte särskilt snygg, men hon hade en helt otrolig påverkan på mig. Jag hade aldrig blivit så kåt på någon tidigare. Jag vet inte vad det var men jag antar att hon hade en sorts utstrålning som tände mig. Jag blev stenhård när hon hade lektion med oss. Ofta blev jag tvungen att springa hem och runka efter att vi haft lektion med henne. Ibland blev jag så upphetsad att jag knappt kommit innanför dörren hemma och fått av mig kläderna förrän jag sprutade, utan att ens hunnit röra kuken. Jag minns särskilt att hon ibland hade kjol med svarta nylonstrumpor eller strumpbyxor och ett par knähöga svarta läderstövlar med skaft som smet åt om hennes kraftiga men välformade vader. Jag var så nära att komma i byxorna när hon var klädd så. Blir fortfarande riktigt kåt när jag tänker på det så här efteråt.

astryer

Välbekant medlem
Ålder
57
Kön
Man
70-talet, var i området mellan pojke och man,
det var inte så att vi var snälla mot varandra på den tiden, mobbing osv var ganska vanligt och alla blev utsatta

alla tjejerna i klassen var helt ointressanta, man hade liksom växt upp sen dagis
men en ny tjej dök upp, hon var ny, ginger och enligt de måtten mätt då lite "rund"

så efter en jympalektion så hände det...
Ann som den nya tjejen hette blev inslängd av sina tjejklasskompisar till killarnas omklädningsrum
väldigt elakt. Hon var naken, nyduschad, fuktigt blank och fullständigt i panik.

jag var precis nyduschad själv så jag var med några få andra killar kvar. jag var typ den enda nakna killen som var naken, stod i begrepp att ta min handduk och torka mig
när hon stod där, naken, vit som ginger kan vara, kopparrött fjun på sitt venusberg, som lyste mot den vita huden. tiden frös typ
hennes kurvor fånga mig, smal midja, breda höfter, lätt rund mage. Så vacker, som ett konstverk.
hennes bröst var perfekt runda och såg "stora" ut. Bröstgårdarna lyste röda och knottriga, bröstvårtorna styva och vackra.
allt detta han jag se innan hon bråkdelen av en sekund senare så skylde hon sig och såg ut att brista i gråt

Min pojkpitt eller vad man kan kalla den pubertetskuk jag hade, den stod så himla hård att det nästan gjorde ont...
hon vände kroppen från oss så hon fick ryggen mot oss och hennes perfekt runda päronformade vita rumpa blottades oss

vet inte varför, vem redan då ville jag vara en "gentleman", så jag kasta min handduk till henne som Ann snabbt svepte in sig i och tittade tacksamt på mig

Nån av killarna tittade på mig och konstaterade att jag hade stånd
"du har stånd!" hånade de mig
jag var då lite smårund och också ginger... så jag hade fått och fick mer än min beskärda del av mobbing..

men det var värt att "rädda" Ann för det spe jag fick sen

jag och Ann blev bra kompisar under grundskolan och tappade lite kontakten på gymnasiet
Hon var alltid väldigt tacksam för att jag hade "räddat" henne
och tagit "smällen", jag var nu killen som fått stånd i duschen på jympan

Men återupptog kontakten i mitten av gymnasiet....
jag kan berätta den delen om någon är nyfiken

(jag fick ta min lilla fothandduk och torka hela min kropp och Ann behöll min handduk, lite som en souvenir berätta hon långt senare, lite som en "fetisch" som hon luktade på och tänkte på mig, som en räddare och gentleman...)

Glad att detta hände långt före alla mobiltelefoner osv...
Mm, precis min typ av tjej, min erfarenhet säger att rödhåriga kvinnor är mer känsliga och kåta än andra. Deras porslinsvita hud avslöjar direkt när de är upphetsade, rodnaden på kinderna, halsen och bröstet. Dessutom är deras röda ofta glesa buske oemotståndlig.

astryer

Välbekant medlem
Ålder
57
Kön
Man
Kändes hennes lust och hur hon njöt, gav henne korta stötar som retade hennes ingång, då tryckte hon sig mot mig
jag böjde upp hennes ben högt, höll hennes båda händer över hennes huvud och bet och nafsade hennes hals, nacke, nyckelben, överdelen av hennes bröst

reste mig upp och fingrade på hennes styva klitta, jag var nära, alldeles för nära att bara komma
"*Damerna först!"

såg på henne att hon skulle komma, att hon skulle komma hårt, eftersom jag hade "plågat" henne, teasat henne en hel del..

och hon kom, jag höll "fast" henne, lätt henne falla hela vägen till himlen och tillbaka.
Jag låg djupt inne i henne och kände hur hon musklerna drog ihop sig i hennes vulva

"får jag komma i dig?" jag tyckte det var en ganska självklar fråga...
vi skratta åt det sen, hon hade inte haft en tanke på att jag inte hade kondom på mig, så hon blev först lite panikslagen, men när hon insåg att jag inte kommit i henne, bara att jag fråga om jag fick

så lugna hon ner sig.
jag börja sakta att ta henne igen och hon blev rätt snabbt åter på "banan" och njöt när jag börja knulla henne igen, nu bara för min egen njutning, när jag börja närma mig och hon börja bli ordentligt med på banan igen så bad jag henne leka med sig själv medan jag tog henne

hon rodna först, men sen börja hon "klittra" och ganska hårdhänt att gnugga sin fittsåskladdiga klitta

Jag kom nog först, över hennes vackra mage, en del träffade brösten, nåt kanske t o m nåde till den fina gropen precis under halsen, där nyckelbenen möts

kladdiga omfamna vi varandra, jag landade mellan hennes ben, fast på sidan om Ann, hennes ben omslöt min midja.
händer som sakta utforska, sakta som en sommarbris munnar som möts som vågor på en strand

"Jag vet inte." log hon. "Varför jag aldrig förstod att det var du som skulle ta min oskuld"
själv har jag inte lagt nån större vikt att vara den första, när jag fått vara det så har jag varit mer "gently"

Hennes ex hade tjatat på henne, de hade inte haft nåt bra förhållande, toxic och destruktivt
Han tyckte att hon var för smart? han hade tryckt ner henne med allt han kunde komma åt
att hon var för tjock. Jag tycket att hon var "perfekt" och smekte henne över hennes kind och genom hennes vackra hår. "Och dessutom är jag `för rödhårig`....

jag bara älskade hennes bleka färger mot det kopparröda håret, speciellt den ljusa huden mot hennes r ö d a bröstvårtor och "busken" som lyste på henne venusberg

kröp även fram att hon behållit handduken fått av mig som en liten "snuttefilt" som hon hade som tröst när jag inte fanns där
och att mina tröstande kramar var det som gav henne trygghet när vi var vänner

bara att konstatera, under hela tiden vi varit nära vänner hade vi haft en hemlig crush på varandra

nu tog vi ut det och återtog missade tid... vi var ett par under en tid, hann aldrig bo tillsammans för hon pluggade vidare långt bort och jag gjorde lumpen och reste en massa sen

tyvärr har vi ingen kontakt längre, hon försvann från mig runt 1990...
men vi satte nog rikligt med spår i varandras liv <3
Mycket upphetsande läsning, stor inlevelse, man ser henne framför sig.

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
Totalt osexiga plugg jag gick på..hiskeligt fula lärarinnor för att inte tala om de smällfeta bamba-tanterna...kanske en å annan småsöt tjej i klassen..men..njaooj...:cautious:

Toppen