Berätta om era familjeupplevelser.

calle34

Medlem
Brukade sitta hos kompisen och runka och
ibland hans mamma kollade porrfilm fick vi sitta med och hon brukade smeka mej efter en stund på jeansen . Vissa gånger kom jag direkt andra gånger gick jag in på toan och runkade min kuk där för
tror inte vi fick ta fram kukarna . såg att hon pillade sin fitta när hon smekte min kompis tills han kom och hon fick orgasm med var så skönt att henne komma där .

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Såg både min mamma, styvmamma och pappa nakna hade inget med sex att göra gav mig inget blev inte upphetsad.
När de hade sex på natten var det en annan sak, syster kunde få mig upphetsad speciellt ett par våta använda trosor.
Man var ju ung på den tiden hade inte så mycket att jämföra med. Min äldsta kusin är väl 12år äldre än mig såg henne duscha hos mormor och morfar som hon kallade farmor och farfar. Hon var väl lite över tjugoår jag var val i början av tonåren tvättade sig mellan benen böjde bak huvudet grimaserade och en tung utandning. Inget stön eller skrik men tror hon kom, första gången jag sett en helt utvecklad kvinna som verkligen gjord mig kåt. Kom två gånger bastun när min kusin lämnat dusch och badrummet när vi satt tillsammans i bastun såg hon att jag hade stånd men sade inget. Tyckte nog det var roligt lutad sig bak och särade på benen, såg rakt in då kom jag första gången under handduken. Blev inget mer förutom att jag runkade med henne på min näthinna.
Min jämnåriga kusin Malin visade sig inte naken som när vi var yngre fast hennes bröst såg jag nästan varje dag gick ofta barbröstad, men gav mig inte så mycket på den tiden. Sammanfattning föräldrarna gjorde mig inte upphetsad men en kusin och styvsyster fick en tonåring att spruta.

Toppen