Berätta om era familjeupplevelser.

WestCoastMan

Välbekant medlem
Hallå där alla onanister jag har också sett mina föräldrar knulla då jag var 14 bast och jag runkade och spruta på väggen gud så skönt det var
Härligt att det finns fler med samma minnen från uppväxten som hört och sett sina föräldrar knulla :) För min del är det många sköna minnen jag bär med mig än idag och som jag har sköna stunder till än idag när jag minns tillbaka ;)

Last edited:

WestCoastMan

Välbekant medlem
Så här en söndag morgon kommer vissa minnen tillbaka.
Jag vaknade ofta på helgerna av att mina föräldrars säng knarrade och dunkade i väggen och mammas och pappas stön. Deras morgonknull runkade jag skönt till varje gång. Att sen äta frukost tillsammans och se dom i morgonrock där jag precis hade runkat på mitt rum och dom var nyknullade var underbart.

Vid några tillfällen gick jag upp på övervåningen när jag vaknade av deras knull, ibland hade jag turen att dörren till deras sovrum delvis var öppen och jag kunde titta..

Last edited:

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Min mamma hade sex rätt så ofta två till tre gånger i veckan. Hon var ju gift inte med min pappa sedan jag var liten. Kunde vakna på natten av att mamma kved hennes man stönade till sedan kunde det var tyst någon minut, ibland började om mamma sade att hon ville ha mer. Det var ju min mamma men även en kvinna som stönade så min tonårs stånd blev hårt och sprutade ofta när detta hände. Lite olika jag runkade ju själv varje dag inbland flera gånger.

Bgbg

Aktiv medlem
Ålder
58
Kön
Man
Min mamma hade sex rätt så ofta två till tre gånger i veckan. Hon var ju gift inte med min pappa sedan jag var liten. Kunde vakna på natten av att mamma kved hennes man stönade till sedan kunde det var tyst någon minut, ibland började om mamma sade att hon ville ha mer. Det var ju min mamma men även en kvinna som stönade så min tonårs stånd blev hårt och sprutade ofta när detta hände. Lite olika jag runkade ju själv varje dag inbland flera gånger.
Så sköönt

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Pappa var också omgift hände några gånger att min lillasyster drog upp mig till deras sovrum. Antigen så låg pappa eller så red hans fru, var det vanliga lillasyster brukade stå med handen under nattlinnet.
Min lillasyster frågade en gång om jag ville testa som var tur sade jag nej, vi har lekt lite med varandra men aldrig haft samlag.
Min lillasyster är min styvsyster men skulle kännas väldigt fel iallafall. Vet inte men såg ett antal snippor när jag var ung, tjejer på dagis min kusin och några av hennes vänninor samma sak med min lillasyster.
Tjejerna fick se och om de ville röra vid min penis, kunde få stånd men tog några år fortfarande innan jag själv skulle börja runka. Man hade en liten lek som jag kallade pilla på penisen när jag var ung.

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Min lillasyster var nog tidigare och onanera innan jag gjorde det, men sedan när jag förstod vad hon gjorde under täcket. Jag brukade vara med henne att vi båda onanerade vi trodde inte det andra upptäckt det med hade vi båda två.
Min syster sade om jag tar av mina blöta trosor släpper ner dem på golvet hittar dem nästa dag vid din säng med lite kladd på.
Du är pervers men ta hand om kladdet själv.

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag såg mina föräldrar pfta när jag var liten. De hade ofta sex på dagen när vi var lediga och då visste jag och mina syskon vad de höll på med och man kollade ju givetvis lite ibland. Husvagnen var ett annat ställe där det ofta knullades och där blev även jag avslöjad med mina njutningsstunder.

Katitube

Medlem
Det hände väl inte så mycket.
nån av gångerna fick jag nog orgasm.
Dom lät mig hålla på.
Likadant för mig…
På helgerna så sov mamma längre och efter barnprogrammen slutat på tvn, så kröp jag ner bredvid henne…
Men att jag några gånger låg och drog i snoppen - Misstänker att hon insåg vad jag höll på med, med tanke på hur oförsiktig man var

En annan gång upptäckte min killkusin mig… Jag låg raklång på badrumsgolvet och runka och han skulle skoja genom att fippla upp låset utifrån - Men där låg jag och tokrunkade som den 14 åring man var

Toppen