Berätta om era familjeupplevelser.

jacafo

Medlem
Kön
Man
Sex är alltid skönt. Men när en styvpappa började slicka mig i öronen och köra in sin kuk i min rumpa blev jag lite tveksam. Men när han tog min kuk i handen och runkade och jag sprutade i hans mun kändes som om vi gjorde något fint tillsammans. Detta var mellan han och mig. Jag gillade det. Jag var nybliven tonåring. Väldigt kåt. Han sa att jag inte fick berätta detta för mamma. Efter ett tag sa han att vi skulle pröva något nytt. Han klädde av sig och ställde sig på alla fyra med rumpan mot mig. Sa åt mig - kör in kuken i min rumpa. Knulla mig". Wow, vad skönt det var. Jag han dra ut kuken innan sprut och la allt på hans rygg. Körde in kuken igen och slickade och drack all sperma. Smakade gott.

Jag är uppväxt i en familj med två äldre systrar. Att visa sig nakna för varandra var helt naturligt. Jag såg ofta mina systrars och min mammas bröst. Jag tände inte på dem men jag tyckte om att titta på deras bröst.
En gång när jag var kanske 6-7 år gammal blev jag så nyfiken på hur bröst kändes att jag inte kunde låta bli att känna på min mammas bröst. Jag tror hon förstod att jag var nyfiken så hon lät mig känna ett par sekunder innan hon mjukt tog bort min hand.

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
På landet hade vi vedeldad bastu o jag badade alltid med föräldrar. , först i början med morsan innan de blev för varmt, jag var nog up tiil klass 4 , när de inte var någon sak bada naken med morsan. Minns ej så mkt mer än stora bröst o. Mkt hår där nere . men såg de inte sexuellt då . Sedan badade ja med farsan när jag ville ha varmare, inte någon sexuell tanke. Eller men visst tyckte man kuken var stor . Bastun var helt naturligt vara naken i för oss

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Bada bastu med familjen syster, mamma pappa eller någon annan i släkten tex hos mormor och morfar. Klart att den kunde växa lite men fullt stånd fick man inte var inte sexuellt även om vi var nakna.
Var annorlunda hos flickvännens mormor men flickvännen henne två systrar mamma och mormor. Mormor log och sade helt normalt skönt att han visar uppskattning.

OnaniEufori

Medlem
Kön
Man
Nytt år nya möjligheter! Det finns massor att dela med sig av mellan familjer om alla är med på det så att säga

Nån mer som swingar då och då?

Toppen