Berätta om era familjeupplevelser.

GoodTimes

Aktiv medlem
Kön
Man
Hände inte så mycket i vårt hushåll när jag växte upp. Kunde höra föräldrarna ha sex ibland eftersom mitt rum var vägg i vägg. Ibland hörde jag även att pappa kollade porr på natten ute i vardagsrummet. Hittade även massa porrkataloger under deras säng på hans sida av sängen som jag brukade bläddra i när jag fick chansen. I mammas garderob hittade jag även en hel påse full med olika sexleksaker, väldigt många stora grova dildos minns jag haha
 

Zudden

Välbekant medlem
Kön
Man
skulle in i duschen för flera årsen då jag bodde med mitt ex . hade dragit lite affe så kuken var ju kåt än nånsin stod i bad rummet tittade upp .då såg jag styvdotter höll på göra kvällsmat . jag öppnade dörren ännu mera så hon verkligen kunde se in . stod utanför för duschen nångra minuter med sten hård kuk kollade i spegeln om hon tittade men såg henne inte . går in duschen börjar smeka kuken igen då ser jag henne stå precis bakom dörren och gjorde smörgås .såg väl inte att hon tittade rakt in men såg att hon kollade igenom på den sidan gångjärnen satt . så jag börja runka missade väl om hon kollade men jag öppnade dusch dörren runkade sprutade ut i köket några gånger såg då hon stod och tittade på min kuk under hela tiden jag kom . hon var la 17-18 år
Gjorde lika många gånger för min bonusdotter
 

LordEldritch

Välbekant medlem
Kön
Man
Hände inte så mycket i vårt hushåll när jag växte upp. Kunde höra föräldrarna ha sex ibland eftersom mitt rum var vägg i vägg. Ibland hörde jag även att pappa kollade porr på natten ute i vardagsrummet. Hittade även massa porrkataloger under deras säng på hans sida av sängen som jag brukade bläddra i när jag fick chansen. I mammas garderob hittade jag även en hel påse full med olika sexleksaker, väldigt många stora grova dildos minns jag haha
En bra present för Mammasdag...
 

WestCoastMan

Välbekant medlem
Hörde också mina föräldrar ha sex under min uppväxt inte minst med tanke på att dom hade sitt sovrum ovanför mitt, när jag fick tillfälle så smygtittade jag även på dom.
De trevligaste upplevelse var när jag vaknade på morgonen och hörde dom knulla och sen åt frukost tillsammans med dom en stund efter dom var klara och veta att dom precis knullat.

Dom hade även sex i andra delar i huset. Hörde också pappa titta på porr i tv rummet vid några tillfällen.
Någon gång förstod jag att mamma använde dildon när pappa var bortrest, vaknade på natten och hörde hennes stön och gick upp och smygtittade när dörren till deras sovrum stod på glänt.
I deras sängbord och garderob hittade jag porrtidningar, dildo och och mammas sexiga underkläder.

Vid några tillfällen hörde jag även dom knulla när vi var utomlands och vi bodde i samma hotellrum.

Min syster som är några år äldre hörde jag knulla med sin pojkvän ett antal gånger, inte minst när våra föräldrar var bortresta någon helg så knullades det en hel del på hennes rum.

Många sköna minnen från den tiden som går att berätta ännu mer om ;)
 
Last edited:

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Detta hände förra månaden, var med min syster på hennes lantställe. Gick en gång ut i skogen drog en snabbrunk. Plötsligt kom min syster förstod vad jag gjort. Ingen fara gillar att storebror har det skönt.
Vi har gjort det tillsammans, det har vi kanske utan att vi vetat om det, när min lillasyster ofta på kvällarna smekte sig började jag runka. Vi hade varsin säng men i samma rum. När jag blev lite äldre kunde det komma för mycket när jag sprutade så då höll jag upp.
 

WestCoastMan

Välbekant medlem
Ett minne av många är när jag första gången såg pappa titta på porr. Mamma var bortrest med jobbet och jag kom hem en kväll tidigare än vad vi bestämt och hörde stön från tv rummet, jag smög fram och såg att det var porr på tv:n med ett par som knullade. Soffan var placerad så att ryggstödet var placerad mot dörröppningen. Jag såg pappa sitta naken i soffan och runkade, jag stod kvar en stund delvis bakom dörren utan att ge mig till känna och tittade på porren och pappa som fortsatte runka och efter en stund stönade pappa högt och jag förstod att kom, jag kände att jag blev kåt av porren och smög in till mitt rum och runkade med ett skönt avslut. Efter en stund gick jag ut i köket och mötte pappa som nu var påklädd och hade tittat klart och hans reaktion var ” är du hemma” vet inte om han förstod att jag sett han.
 
Last edited:

Malmo_Man

Välbekant medlem
Ålder
49
En familjeupplevelse då min uppväxt var i ett öppet hem där nakenhet och sex var en naturlig del av vardagen var när jag första gången hörde min några år äldre syster hade sex med sin pojkvän i rummet bredvid mitt. Jag var i 13 års åldern och jag njöt av att höra dom, min syster var 16år, efter det hörde jag dom ha sex många gånger och nästan varje gång onanerande när jag överhörde deras stön och knarrande säng. Det var något speciellt att höra min syster första gången då jag hört och sett mamma och pappa ha sex ett antal gånger före det.
Min syster var inte bryd och förstod mycket väl att jag hörde hon och hennes pojkvän och hon hintade om det vid några tillfällen.
 
Last edited:

PeterHbg01

Medlem
Ålder
59
Kön
Man
Det som jag tycker är otroligt spännande är att jag VET att det händer på riktigt. Det är inte bara massa fantasier folk har, utan det sker med samtycke i hemmen.. Jag skriver gärna mer om erfarenheter i PM.
Jag och min syster kåtade upp varandra när jag var 10 o hon 8. Jag försökte tränga in i henne men hon var för tight. Glömmer aldrig den underbara doften av hennes släta springa.
 

WestCoastMan

Välbekant medlem
Hörde när föräldrarna knullade många gånger. Försökte kolla i smyg på dom med och många gånger lyckades man kika lite.

sen kom jag på farsan när kan kollade porr och runkade många gånger.
Härligt att du också hörde dina föräldrar knulla och även smygtittade, det gjorde jag många gånger också och att du såg din pappa titta på porr. :)
 
Last edited:
Toppen