Många år sedan men jag kommer ihåg det som igår.
Mina föräldrar var bortresta en helg och jag övernattade hemma hos min farbror och hans fru och mina två kusiner.
Jag vaknade vid 1 tiden på natten av en säng som knarrade och dunkade på övervåningen rakt över rummet där jag sov.
När jag vaknat till hörde jag även stön.
Jag lyssnade en stund och blev kåt och smög upp försiktigt, jag tog försiktiga steg i trappan upp på övervåningen, där hördes stönen än tydligare. Jag ställde mig utanför min farbrors och hans fru sovrum där dörren inte var helt stängd och hörde hur dom knullade, att höra hennes stön gjorde mig riktigt kåt. Jag petade lite på dörren så jag kunde kika in. Där såg jag dom knulla rätt så intensivt i missionären, hon låg på rygg med särade ben och min farbror stötte in med kraftiga tag, så sängen dunkade i väggen.
Efter tag hörde jag hon säga ”knulla mig bakifrån” Hon ställde sig på alla fyra och min farbror bakom ” knulla mig” sa hon, att se hennes bröst gunga när hon blev tagen gjorde mig så kåt att jag runkade och sprutade på golvet..Jag stod kvar och hörde hans stön som tilltog och efter en stund stönade han högt och jag förstod att han kom i henne.
Jag smög försiktigt ned till rummet där jag sov och somnade om.
På morgonen frågade mig min äldsta kusin ” vaknade du också i natt” jag förstod vad hon menade och jag svarade ” ja en kort stund”
Att se min farbror och hans fru på morgonen där jag sett och hört dom knulla några timmar tidigare var så läckert