Berätta om era familjeupplevelser.

Sunilson

Aktiv medlem
Ålder
35
Kön
Man
En familjeupplevelse då min uppväxt var i ett öppet hem där nakenhet och sex var en naturlig del av vardagen var när jag första gången hörde min några år äldre syster hade sex med sin pojkvän i rummet bredvid mitt. Jag var i 13 års åldern och jag njöt av att höra dom, min syster var 16år, efter det hörde jag dom ha sex många gånger och nästan varje gång onanerande när jag överhörde deras stön och knarrande säng. Det var något speciellt att höra min syster första gången då jag hört och sett mamma och pappa ha sex ett antal gånger före det.
Min syster var inte bryd och förstod mycket väl att jag hörde hon och hennes pojkvän och hon hintade om det vid några tillfällen.
Har samma upplevelser men det var styvsyrran. Hade rummet bredvid, tunna väggar och hon knullade sin kille högljutt! Jag låg och runkade om och om igen till hennes stön och skrik :love: jag var 13 och hon 18.
 

WestCoastMan

Välbekant medlem
Hallå där alla onanister jag har också sett mina föräldrar knulla då jag var 14 bast och jag runkade och spruta på väggen gud så skönt det var
Härligt att det finns fler med samma minnen från uppväxten som hört och sett sina föräldrar knulla :) För min del är det många sköna minnen jag bär med mig än idag och som jag har sköna stunder till än idag när jag minns tillbaka ;)
 
Last edited:

WestCoastMan

Välbekant medlem
Så här en söndag morgon kommer vissa minnen tillbaka.
Jag vaknade ofta på helgerna av att mina föräldrars säng knarrade och dunkade i väggen och mammas och pappas stön. Deras morgonknull runkade jag skönt till varje gång. Att sen äta frukost tillsammans och se dom i morgonrock där jag precis hade runkat på mitt rum och dom var nyknullade var underbart.

Vid några tillfällen gick jag upp på övervåningen när jag vaknade av deras knull, ibland hade jag turen att dörren till deras sovrum delvis var öppen och jag kunde titta..
 
Last edited:
Toppen