Fox180
Aktiv medlem
- Kön
- Man
Om du menar mig så är de ömsesidigtSynd vi inte bor nära varandra. .skönt mysigt å testa me dej..du har en skön kuk..tror jag.hehe
Om du menar mig så är de ömsesidigtSynd vi inte bor nära varandra. .skönt mysigt å testa me dej..du har en skön kuk..tror jag.hehe
JappOm du menar mig så är de ömsesidigt
Kör hårt!Ge mig en RP och jag blir en galet ivrig kukdyrkande sug slampa!
Kan ofta vara vaken hela natten. Försöker man sova så är tankarna uppe i 110 knyck. Men då chattar med andra och hjälper dem att komma.Nåt som funkar bra är om man inte sovit på ett dygn men samtidigt inte är trött. Något slags kemisk process uppstår i kroppen på mig i vart fall.
Låter fantastisktKan ofta vara vaken hela natten. Försöker man sova så är tankarna uppe i 110 knyck. Men då chattar med andra och hjälper dem att komma.
Ja lite, är bi docknågon sugen nu?
Absolut, punda och suga. Vi kör. Blir ju som sagt så jävla kåt.Nån som vill ses, punda o suga kuk?
Hoppas du drar ut på utlösningen för kommer du medans jag suger så kommer jag antagligen suga i mig varje droppe och svälja av ren kåtet .Absolut, punda och suga. Vi kör. Blir ju som sagt så jävla kåt.
Känns hyffsat givet, ett riktigt kanonsprut efter åtta timmars tjackrunkande.Hoppas du drar ut på utlösningen för kommer du medans jag suger så kommer jag antagligen suga i mig varje droppe och svälja av ren kåtet .
Är du så pass bi så man får suga kuk ändå?Ja lite, är bi dock