Hallå runkpolare! Här kommer en lite förstagångsrapport från Blue Vision...
Till att börja med coolt ställe, och som många skrivit trevlig personal, enkelt och inga konstigheter att gå in. Lokalerna i sig tyckte jag, med porr-ställe-mått, var bra. Det var ok fräscht, fanns handsprit, papper och papperskorgar lite var stans. Atmosfären är minst sagt porrig så jag gick igång direkt (ja, ärligt så var jag ganska uppjagad långt innan
)
Att komma rakt in i den skumma belysningen från gatan och dagsljus var kanske inte det bästa för mörkerseendet, men bortsett från det så är stället lite av en labyrint att gå runt i, och jag liksom typ alla andra irrade runt mellan rummen. Blev nästan lite komiskt emellanåt och mycket nickande till folk som säkert kände sig lika vilsna som jag, efter att man sprungit på dem för femte gången i korridorerna. Men efter en stund började lokalsinnet snappa upp lokalerna och då kunde jag börja njuta lite mer.
Mer eller mindre överallt är det ju skärmar med härlig porr i olika stora rum eller bås med tillhörande sittplatser. Allt från hetro till gay och däremellan. I början satt ingen i det olika rummen och runkade, folk gick liksom omkring och verkade inte riktigt veta vad de skulle göra. Inte jag heller, men med kuken stenhård var det ändå lite kul. Jag är inte så värst för gayporr utan hellre annat och stannade vid ett mindre rum med en interracial-film från Blacked. Efter en stund stannade en man i dörröppningen och jag frågade om han ville titta. Så blev det, vi tittade en mycket kort stund på filmen och konstaterade att stora svarta kukar är sjukt fina. Det blev lite runkande tillsammans mm...
Efter lite mer rundvandring slog kåtheten snabbt till igen och jag fastnade framför en film med en blondin med enorma tuttar. Älskar det!! Jag runkade på och efter en stund kom en man förbi och åter igen frågade jag om han ville titta och runka. Så blev det
Efter att ha sprutat i alla fall två rejäla omgångar var jag rätt nöjd. Kollade in singelbåsen med gloryholes. Stod lite killar utanför och direkt när jag gick in i ett bås gick de in i båsen på sidorna. Det vinkades i hålen att jag skulle stoppa in kuken, men det är inget för mig. Jag kan gärna runka och eventuellt suga andra på det sättet, men gillar inte det själv.
Så, det var en liten exposé i dagens äventyr.
En reflektion så här i efterhand; Jag tror det skulle vara kul om man är några få stycken som gillar ungefär samma stuk, att gå dit tillsammans eller ses där. Så slipper man hela den här springa runt och hitta någon likasinnad-grejen. En stor nackdel är ju att man inte har en aning om vad de andra där vill och inte vill, och det känns inte så naturligt att fråga rakt ut heller. Dessutom skulle jag gilla att man faktiskt kan ha lite skönt snack till porrfilmerna, ta det lugnt och liksom kan hänga där och ha det skönt några timmar och leka med kukarna. Så blev det inte idag, det var liksom snabbt in i ett bås och snabbt ut igen.
Så till sist en fundering till er som gått dit, när jag började känna mig nöjd upptäckte jag att det i vissa rum finns gröna och röda lampknappar. Hur funkar dessa?
Tjoflöjt!