Ok, och vart kommer dom andra att söka sej nu då?? Manhattan allihop.......??US är ju mer ett gayställe, inte blandat för trans, tjejer o par
Kankse.. om vi är bosatt nära...Ok, och vart kommer dom andra att söka sej nu då?? Manhattan allihop.......??
Jag brukar vara helt fokuserad på kukenEn liten fråga till er som varit på Blue vision.
Jag har en väldigt avslöjande tatuering på ena underarmen, skulle det se väldigt konstigt ut om jag behöll en svart slim skjorta på mig vid besöket?
Glad om jag hinner dit innan de stänger, eftersom jag inte bor i huvudstaden....Någon som har planer på ett häftigt avslut av en epok de sista dagarna?
Va skall de stänga??? NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!! Var skall de ta vägen??? Någon som vet?28/9 2024 är sista dagen Blue Vision har öppet
Har blivit förlängt kontrakt. Vet inte hur längeVa skall de stänga??? NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!! Var skall de ta vägen??? Någon som vet?
Hur gick det?Har tänkt mig dit idag runt 11 tiden. Och hoppas på en hjälpande hand eller mun
Hur är transorna där? Är det kvinnliga shemales/ladysboys eller mer crossdressers?Det kan vara bra på Manhattan. Fler transor, men definitivt par också. Det lär bli mer folk och mer mixat där om BV stänger.
Jag har knullat flera damer där, senast ett par i våras.