Bra start på nya året

G

G-mannen [adjö]

Gäst
Vaknade vid 10-tiden idag efter att ha varit på fest igår. Ingen baksmälla (brukar bara dricka måttligt). Tittade på en inspelad TV-deckare tillsammans med min kvinna. Tog en dusch. När jag kom ut såg hon lurig ut på ett lovande sätt, öppnade min morgonrock och började suga av mig. Så skönt! Och så är det så härligt att se hennes läppar runt min kuk.

För att inte väcka resten av familjen drog vi oss in i sovrummet där jag först knullade henne. Hon hade vackra, högt skurna, mörkt lavendelfärgade trosor som vi drog åt sidan för att komma åt. Sedan smekte vi oss tillsammans och jag sprutade över hennes trosor samtidigt som hon kom.

Perfekt start på nya året! Någon annan som invigt lika trevligt?

(Nu är hon och träffar vänner till oss och har de nersprutade trosorna på
;))

Nike

Medlem
Kön
Man
Låter som en riktigt bra start på år 2006, G-mannen. Du har inte påverkats av "noll sex"-syndromet som vissa befarar :p
Ska ju inte sticka under stol med att det ryckte till lite under kalsongerna när jag läste om din härliga upplevelse tidigare idag. Måste vara härligt att veta att hon har på sig de nersprutade trosorna också, lite syndigt sådär... :)

G

G-mannen [adjö]

Gäst
Det var en bra start. Jag klagar definitvt inte. Och hon-har-min-sperma-på-sig-eller-i-sig-leken brukar vi leka alltsom oftast. Det brukar vara en extra krydda som leder till vidare övningar. Vi får väl se om vi kommer åt att hitta på något när hon kommer tillbaka.

Det måste väl vara flera som knullat eller runkat in det nya året?

Nike

Medlem
Kön
Man
Inte knullat in det nya året, tyvärr. Drog dock en jävligt skön runk inatt. Hade hållt mig ett par dagar, så det blev extra skönt. Fantiserade om en riktigt fin tjej, fina former. För mig som gillar fina rumpor så är den här tjejen perfekt. Ja, första runket på året var defenitivt riktigt riktigt skönt.

Har bara runkat en gång på hela året [:0] Haha! ;)

starwar

Ny medlem
Kön
Man
själv kunde man ju inte hålla sig till det nya året innan man tog en runk haha men vad fan ska man göra när kåthetens makter tar över en ;)

G

Guest

Gäst
Hade telefonsex på fritt forum med en tjej i förmiddags, båda lika bakis-kåta. Djävligt skönt, men nu står kuken igen.

Ålder
43
Kön
Kvinna
g-mannen >> åååh... *mutter* nu blir jag ju avundsjuk... jag har verkligen inlett med noll-sex syndromet... *suck*

Jag antar att jag får väl ta igen det på egen hand i duschen om en stund kanske...

Det finns fler hysteriska män än man tror - de har bara ett djupare röstläge

G

Guest

Gäst
redheaded girl >>> får jag hjälpa till och tvåla in dig?

G

Guest

Gäst
står bakom dig, smeker ditt hår åt sidan, drar tvålen läng din arm, ner över din mage, upp mellan dina bröst..

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Har precis surfat runt lite på Lastbryggan på jakt efter lite nya leksaker, själv är bäste dräng... Tyvärr måste jag givetvis erkänna, hade gladeligen vaknat bredvid en man, trycka mig mot honom, känt hur han hårdnat, åh, bara tanken gör mig kåt!

Japp, jag får fantisera vidare...;)

Ålder
43
Kön
Kvinna
Originally posted by FordFairlane

står bakom dig, smeker ditt hår åt sidan, drar tvålen läng din arm, ner över din mage, upp mellan dina bröst..

Mmmm... du hade fått komma och duscha med mig vilken dag som helst... *skratt*

G

G-mannen [adjö]

Gäst
Originally posted by redheaded_girl

Originally posted by FordFairlane

Mmmm... du hade fått komma och duscha med mig vilken dag som helst... *skratt*

Nååå - har du duschat nu och vad blev resultatet? ;)

G

G-mannen [adjö]

Gäst
Mhmmm... Hur då?

1:a januari var ju inte helt bortkastad då :)

G

G-mannen [adjö]

Gäst
Varför får du inte med din partner på noterna då? Du får förlåta, men han låter lite träig :) Jag skulle tagit för mig

Toppen