Dela med sig av sin fru...

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
46
Kön
Man
Vi brukar åka ner till Björndammens nakenbad några gånger varje sommar och där har vi träffat ett par som brukar vara där ganska ofta, och han har den största kuk jag har settoch den är grov också!
Dom är i 45 års åldern och dom älskar helt öppet med åskådare, jag var tvungen att fråga honom om han hade mätt storleken på sin kuk, och han svarade att hans sambo hade mätt kuken en gång när han hade fullt stånd.
Omkretsen var över 8 cm och längden 19 cm och jag kollade när jag kom hem och konstaterade att kuken var lika grov som min sambos hår spray flaska!
Det var härligt att se när han knullade henne bakifrån och hon skrek rakt ut flera gånger när det gick för henne.

Knallade han din sambo när du tittade på?Det låter upphetsande.Jag skulle vilja vara åskådare.

H

Hanmedkatten

Gäst
Jag och min fästmö fantiserar om en tredje part i sovrummet, en man. Vi föredrar dock att se det som att vi delar med oss som par - inte som att den ena delar med sig av den andra. Jag är bisexuell, min fästmö har sedan tidigare fantiserat om trekanter och jag älskar att diskutera det med henne. Vi har pratat om flera olika konstellationer, bl.a. att jag ser på när hon har sex med en annan man, att vi delar en annan man tillsammans eller att en man ser på när jag och min fästmö har sex. Vi är inte intresserade av förnedrande inslag och vi har bestämt oss för att gå långsamt fram och inte ha några krav på någonting. Just nu attraheras vi ganska mycket av tanken på att ha en gemensam vän att träffa ibland som vi både kan utforska sexfantasier med och hitta på vardagliga saker som t.ex. middagar och dagsutflykter med.

Last edited by a moderator:
T

Tophat

Gäst
Ja det är härligt att se sin kvinna bli omhändertagen av flera män på en dogging hon gillar lite hårda tag också och vill gärna bli bunden och piskad också på baken, brösten och fittan också! Lite mjuk BDSM det gör henne extra kåt!!!!

SpermaKungen

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Vore härligt att se sambon bli omhändertagen av en eller flera män med rejäla kukar som får henne att bara tappa kontrollen fullständigt och stöna högt i extas med orgasm efter orgasm. Knulla henne länge och djupt i fittan och mellan hennes stora tuttar, sedan spruta hårt över hela hennes kropp.
Det lär dessvärre inte bli verklighet med min sambo, men man kan ju alltid hoppas :)

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Min sambo är bisexuell så hon har sex med andra kvinnor ibland, gör mig kåt och ibland får jag vara med. Har knullat fyra av hennes vänninor. Men sex med en man till vill inte sambon. Ingen annan kuk i min fitta. Leksakerna som hon och hennes vänninor använder är inte äkta det är det hon menar.

Maria_Milf

Välbekant medlem
Ålder
46
Kön
Kvinna
Jag och min fd man gillade att ha sex tillsammans med andra par eller singel män. Vi var nog inte per definition swingers men vi älskade att ha sex med andra, i huvudsak goda vänner. Vi är skilda sen många år men är fortfarande goda vänner.
När jag fyllde 40 fick jag en rejäl åktur. Han tog med mig till Blue Vision, fast jag visste inte var jag var. Jag hade ögonbindel hela kvällen. Det var bland det häftigaste jag varit med om sen tonåren... :D:p

Stellan

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Jag och min fd man gillade att ha sex tillsammans med andra par eller singel män. Vi var nog inte per definition swingers men vi älskade att ha sex med andra, i huvudsak goda vänner. Vi är skilda sen många år men är fortfarande goda vänner.
När jag fyllde 40 fick jag en rejäl åktur. Han tog med mig till Blue Vision, fast jag visste inte var jag var. Jag hade ögonbindel hela kvällen. Det var bland det häftigaste jag varit med om sen tonåren... :D:p
Wow Maria_Milf, vilken 40-årsdag!! Hårdnade till rejält av att läsa inlägget! ;)
Jag har träffat på par på BV några gånger som har bjudit in till lek, men ingen med ögonbindel. Så jag var tyvärr inte med och firade din 40-årsdag... :D
Det låter härligt oavsett att du och din ex-man levde ut sexet ordentligt!

T

Tophat

Gäst
Hej Maria, underbar upplevelse du var med om på BV, jag tog med mig min sambo till Manhattan en kväll och jag klädde av henne alla underkläde så att hon bara hade en tunn sommarklänning på sig som indämde hennes kropp.
Vi gick runt inne på Porrbion satte oss ner en stund och tittade på porrfilm och vi hade mycket män runt oss vi gick efter en stund in i dark rom och det var verkligen totalt svart där inne man såg inte handen framför sig jag drog av henne klänningen så att hon vart helt naken och jag hörde att det var ett antal män som följde med in i rummet, det tog inte öång stund förens männen hade hittat oss och min sambo sa till mig det är flera händer som smeker mig över hela kroppenoch det känns härligt.
Efter en stund så förstod jag att det var en man som kmullade henne bakifrån och det var mycket stön och stönande från min sambo jag räknade till att det var sex män som hade satt på henne så när vi gick ut ur rummet och hon hade satt på sig klänningen så frågade jag var det härligt att få ha sex med sex män?
Hon svarade du måste ha räknat fel jag fick det till åtta män och det var underbart att bli älskad och inte se vilka det var, det måste vi göra om sa hon!

Lulea

Välbekant medlem
Kön
Man
T

Tophat

Gäst
Ja det är underbart och upphetsande att se min sambo få kuk i fittan det är därför vi går på BV och Manhattan gör det är nästan bara män som går ditt för att titta på porrfilm och har dom tur så kan dom få se något par som knullar, männen står mest och runkar och väntar på att någon man skall komma och suga av dom!
Så jag brukar bjuda in män till att knulla min sambo gärna flera och sen låser vi in oss i uppvisnings rummet på BV så att fler kan titta på när min sambo knullar med flera män.
Och jag blir så kåt av att titta på

Toppen