T
Tophat
Gäst
Ja det är underbart härligt att se sin fru bli knullad av flera män, jag blir så kåt av att se henne bli tagen i flera olika ställningar och samtidigt suga en kuk!!!!
Vi brukar åka ner till Björndammens nakenbad några gånger varje sommar och där har vi träffat ett par som brukar vara där ganska ofta, och han har den största kuk jag har settoch den är grov också!
Dom är i 45 års åldern och dom älskar helt öppet med åskådare, jag var tvungen att fråga honom om han hade mätt storleken på sin kuk, och han svarade att hans sambo hade mätt kuken en gång när han hade fullt stånd.
Omkretsen var över 8 cm och längden 19 cm och jag kollade när jag kom hem och konstaterade att kuken var lika grov som min sambos hår spray flaska!
Det var härligt att se när han knullade henne bakifrån och hon skrek rakt ut flera gånger när det gick för henne.
Kanske dela frun med en annan, men bara om jag får honom först.
Det skulle jag gilla.Du kan få knulla mig. Sen kan jag ta hand om både dig & din fru samtidigt
Det skulle jag gilla.
Sen kan ju verkligheten vara en annan.
Wow Maria_Milf, vilken 40-årsdag!! Hårdnade till rejält av att läsa inlägget!Jag och min fd man gillade att ha sex tillsammans med andra par eller singel män. Vi var nog inte per definition swingers men vi älskade att ha sex med andra, i huvudsak goda vänner. Vi är skilda sen många år men är fortfarande goda vänner.
När jag fyllde 40 fick jag en rejäl åktur. Han tog med mig till Blue Vision, fast jag visste inte var jag var. Jag hade ögonbindel hela kvällen. Det var bland det häftigaste jag varit med om sen tonåren...
Hej Maria, underbar upplevelse du var med om på BV, jag tog med mig min sambo till Manhattan en kväll och jag klädde av henne alla underkläde så att hon bara hade en tunn sommarklänning på sig som indämde hennes kropp.Jag och min fd man gillade att ha sex tillsammans med andra par eller singel män. Vi var nog inte per definition swingers men vi älskade att ha sex med andra, i huvudsak goda vänner. Vi är skilda sen många år men är fortfarande goda vänner.
När jag fyllde 40 fick jag en rejäl åktur. Han tog med mig till Blue Vision, fast jag visste inte var jag var. Jag hade ögonbindel hela kvällen. Det var bland det häftigaste jag varit med om sen tonåren...
Bra grejer. Första är en klassiker.Härligt ämne! Jag fantiserar både om att få dela min sambo, men även att få älska med ett annat par. Här är två klipp som jag sprutat till otroligt många gånger:
https://xhamster.com/videos/threeso...el-13844162?embed=related&from=player_related
https://xhamster.com/videos/amateur-hot-wife-homemade-cuckold-10507137
Gillar den 2:a...Bra grejer. Första är en klassiker.
Att få se en riktigt stor grov tränga upp i frun. Och att se henne hantera den, ta den i munnen...Blir så kåt av detta! Att få se sin fru få denna sköna behandling på stranden våre sjukt häftigt!!
https://www.xvideos.com/video27063335/amateur_cuckold_beach
Yes, precis så!!Att få se en riktigt stor grov tränga upp i frun. Och att se henne hantera den, ta den i munnen...