Runken123
Välbekant medlem
- Ålder
- 46
- Kön
- Man
Att få se en riktigt stor grov tränga upp i frun. Och att se henne hantera den, ta den i munnen...
Trevligt
Att få se en riktigt stor grov tränga upp i frun. Och att se henne hantera den, ta den i munnen...
Ja jag håller med dig det är riktigt trevligt att se en man med enriktiht grov och lång kuk tränga in i min sambos fitta, och det har hänt några gånger när vi har varit på semester i Florida ett par män med monster kukar tog hand om min sambo……..Trevligt
Låter riktigt hett!!!!Ja det är trevligt att se om
Ja jag håller med dig det är riktigt trevligt att se en man med enriktiht grov och lång kuk tränga in i min sambos fitta, och det har hänt några gånger när vi har varit på semester i Florida ett par män med monster kukar tog hand om min sambo……..
Ja det är trevligt att se om
Ja jag håller med dig det är riktigt trevligt att se en man med enriktiht grov och lång kuk tränga in i min sambos fitta, och det har hänt några gånger när vi har varit på semester i Florida ett par män med monster kukar tog hand om min sambo……..
Nej men jag vart jävligt kåt av att titta på när dom sakta pressade in sin kuk till roten och sen knullade henna båda två.Måste vara upphetsande att se sin fru blir skönt knullad...Runkade du bevid?
Nej men jag vart jävligt kåt av att titta på när dom sakta pressade in sin kuk till roten och sen knullade henna båda två.
Debatt det min tur dom nummer tre och det kändes skönt att få knulla min sambos fitta full av sperma från två mörkhyade män.
Var hittar ni de männen i Florida? På klubbar eller?Ja det är trevligt att se om
Att dom hade stora kukar var upphetsande och min sambo gillar riktigt stora kukar som tar hand om henneHela situationen ,eller just att dom var mörkhyade?
Det är ju så jäkla skönt att se en vit fru bli knullad av BBC! Älskar det!Att dom hade stora kukar var upphetsande och min sambo gillar riktigt stora kukar som tar hand om henne
Helt underbart! Kollar ohyggligt mycket BBC-cuckoldporr.. är så jäkla skönt att se och höra när dom njuter.. blir även svinkåt av BBC i allmänhet..Jag älskar det också, jag blir sten kåt av att titta på när han tränger in sin stora kuk i hennes fitta och dunkar på trolls han sprutar rakt och djupt inne i fittan!
Vi gillar också BBC porrfilmer min sambo älskar att svarta män med stora kukar som knullar vita kvinnor!!!
Trevligt .Hur går det till där?Det händer och ibland så går vi påporrio som BV eller Manhattan och ser på porrfilm!
Man kan gå in och sätta sig och titta på porrfilm eller gå in i ett funkbas och stänga dörren om sig och titta på film och vill
Man ha kuken avsugen så stoppar man in den i ett hål i väggen.
Man kan också stoppa in sin egen kuk i hålet och hoppas på att någon skall suga av den!