Tranåslarsa
Välbekant medlem
- Ålder
- 45
- Kön
- Man
Hej!
Vilken fantastisk tråd..
Vilken fantastisk tråd..
Hej!
Vilken fantastisk tråd..
Helt klart min favoritscen. När man tror det är över så kommer nästa kaskad av sperma och scenen fortsätter in 20 till. Sen som grädde på moset så kommer det in en tjej och slickar upp sperman från hennes ansikte.Franseca Le sprutas ner. Här var det sperma!
https://www.xvideos.com/video.hkemalheb19/bukkake_latina_queen_francesca_le
Har sett den där scenen många gånger med JM. Det är obeskrivligt hur nedkladdad hon faktiskt blir.Franseca Le sprutas ner. Här var det sperma!
https://www.xvideos.com/video.hkemalheb19/bukkake_latina_queen_francesca_le
Ja, och det är rejäla satser också. Riktigt härligt klipp, sprutade själv nyss till det.Har sett den där scenen många gånger med JM. Det är obeskrivligt hur nedkladdad hon faktiskt blir.
skulle du vilja vara henne ??Har sett den där scenen många gånger med JM. Det är obeskrivligt hur nedkladdad hon faktiskt blir.
I fantasin är det tilltalande i alla fall.skulle du vilja vara henne ??
I fantasin är det tilltalande i alla fall.
https://www.xvideos.com/video.ihepmfhbcae/mary_-_bukkake_-_gesichtsbesammung
Mary får sig en rejäl omgång och avslutar med ett härlig spermadusch.
Första sprutet hon fick som det blev en pöl i nyckelbenet var rejält.Så många och kladdiga sprut. Ansiktet och pattarna bara dryper av sperma på slutet.
En fråga, jag har lite förstått att ni killar brukar spruta när killen i scenen sprutar. Så hur gör ni under en bukkake-scen? När sprutar ni då?
Nu vet jag hur JM brukar göra, men ni andra. Lite nyfiken.
Min man brukar gilla att vänta så länge som möjligt och helst komma sist över ’mig’En fråga, jag har lite förstått att ni killar brukar spruta när killen i scenen sprutar. Så hur gör ni under en bukkake-scen? När sprutar ni då?
Jag börjar runka strax före första sprutet. Ser gärna långa scener eller en samling med olika scener för att ha tid att göra det långsamt. Och när jag ser scener med mycket sperma blir jag sugen på att kladda med min egen. Därav grejen med att runka långsamt. Då kan jag sluta i rätt tid för att bara en del av satsen ska komma ut. Den smörjer jag in ollonet med tills att resten kommer ut, vilket jag också smörjer in kuken med. Tycker det är väldigt upphetsande att leka med min sperma medans jag väntar på orgasmen, samtidigt som jag ser på en massa härliga sprut.En fråga, jag har lite förstått att ni killar brukar spruta när killen i scenen sprutar. Så hur gör ni under en bukkake-scen? När sprutar ni då?
Sen blir man ju nyfiken på hur JM brukar göra, men det väljer han ju förstås själv ifall han vill berätta. Jag gissar dock att han kommer i ansiktet på digEn fråga, jag har lite förstått att ni killar brukar spruta när killen i scenen sprutar. Så hur gör ni under en bukkake-scen? När sprutar ni då?