Den dedikerade BUKKAKE-tråden!

axelaxe

Välbekant medlem
Kön
Man
En fråga, jag har lite förstått att ni killar brukar spruta när killen i scenen sprutar. Så hur gör ni under en bukkake-scen? När sprutar ni då?

Nu vet jag hur JM brukar göra, men ni andra. Lite nyfiken. :D

Skön fråga!

Jag fortsätter runka medan killarna i filmen börjar spruta. Jag älskar att se kuk efter kuk tömmas i tjejens ansikte, hår, mun. Massor med kladdig sperma. Jag brukar spruta när tjejen är helt nersprutad - och vanligtvis sitter hon då ner på golvet. Så svaret blir: jag sprutar sist av alla. :)

D

Deleted member 65107

Gäst
En fråga, jag har lite förstått att ni killar brukar spruta när killen i scenen sprutar. Så hur gör ni under en bukkake-scen? När sprutar ni då?

Jag börjar runka strax före första sprutet. Ser gärna långa scener eller en samling med olika scener för att ha tid att göra det långsamt. Och när jag ser scener med mycket sperma blir jag sugen på att kladda med min egen. Därav grejen med att runka långsamt. Då kan jag sluta i rätt tid för att bara en del av satsen ska komma ut. Den smörjer jag in ollonet med tills att resten kommer ut, vilket jag också smörjer in kuken med. Tycker det är väldigt upphetsande att leka med min sperma medans jag väntar på orgasmen, samtidigt som jag ser på en massa härliga sprut.

D

Deleted member 65107

Gäst

Sen blir man ju nyfiken på hur JM brukar göra, men det väljer han ju förstås själv ifall han vill berätta. Jag gissar dock att han kommer i ansiktet på dig :)

Toppen