D
Deleted member 26814
Gäst
Nakenbadet på Östra Stranden i Halmstad, brukar bjuda på en del härligheter uppe i sanddynorna.
Nå i Västerås? ?Är det nån som känner till några bra nakenbad i landet så här när badsäsongen lurar runt knuten? Då menar jag nakenbad där det är ganska frigjort d.v.s. att ingen skulle höja på ögonbrynen så mycket om man låg med stånd, eller till och med kunde få hjälp av nån skön kille eller tjej med ståndet...
Nån som vet om det finns? Har sett bilder från svenska stränder där folk gör både det ena och det andra..verkar nice. Nån som har erfarenhet av det?
Aldrig blivit av att jag tagit mig till ett, aldrig varit så intresserad av bad, bara det andra . Heller aldrig tänkt tanken som du skriver att man kan ses som någon "ful gubbe" om man kommer själv. Men det är nog tyvärr lätt hänt.Har varit sugen på nakenbad i flera år men har inte blivit av. Är väl lite fördomsfull också, att folk ska tycka jag är en ”runkgubbe” bara för att jag går dit själv eller med en annan kille. Skulle vilja gå dit med en tjej bara för friheten att sola och bada naken men det är ju inget man frågar vem som helst.
Ja Frankrike är sexigtGud så läckert
Har varit sugen på nakenbad i flera år men har inte blivit av. Är väl lite fördomsfull också, att folk ska tycka jag är en ”runkgubbe” bara för att jag går dit själv eller med en annan kille. Skulle vilja gå dit med en tjej bara för friheten att sola och bada naken men det är ju inget man frågar vem som helst.
Jo det har hänt att man har haft åskådare när man hållit på med någonPrecis...! Minns ett tillfälle på Böda. Hade varit på nakenstranden under eftermiddagen och sett en del som, så att säga, gärna "visade sig" lite mer än andra. Tänkte att innan jag skulle åka hem, så måste jag kolla läget uppe i skogen då allt talade för att det borde finns aktivitet där.
Sagt o gjort, går upp i den rel glesa tallskogen, mycket sand och stora dynor. Ser också att kommunen? satt upp "holkar " för preventivmedel. Föredömligt, men alla var tomma. Jag ser raskt att det finns ganska många som rör sig där och som göms bakom sanddynorna. Går runt en sväng och råkar på en "gubbe" som ligger och drar lite. Det var ju rätt naturligt att då byta några ord. Ja, det ena ledde till det andra förstås. Samtidigt, eftersom det var tämligen oskyddat, samlades snabbt 3-4 andra, som på behörigt avstånd stod och runkade till synen.
Hört om M-strand och att det tidigare var ganska livligt där, men att kommun o boende reagerat på det, med att förändra möjligheterna/landskapet för att försvåra "osedligheterna". Fick tydligen effekt, men pågår fortfarande i mindre omfattning och skiftade lite plats. Min info är idag inte helt up-to-date, du kanske har senare input. Småtimmarna? dvs nattetid endast och inte dagtid ?
När jag besökt nakenbad och det hänt sexuella saker har det varit på eftermiddagen/kvällen när barnfamiljerna åkt hem. Om det dyker upp par sent på eftermiddagen kan man nästan räkna med att de kommer ha "kul" när barnfamiljerna lämnat platsen
Om du ser dessa som "snuskisar" vad sätter du för kategori på dig själv ?