Doc Coach
Välbekant medlem
- Ålder
- 58
- Kön
- Man
jag gillar nakenbad, gå runt på stranden med halvstånd och titta på alla nakna kvinnor
Hade inte varit okej på de stränderna jag hänger på.
Så det är väl från naturiststrand till en annan?
jag gillar nakenbad, gå runt på stranden med halvstånd och titta på alla nakna kvinnor
Håller med. Jag tycker inte det är ok att gå omkring bland kvinnorna med halv eller helstånd. Alla på stranden är inte ute efter sex.Hade inte varit okej på de stränderna jag hänger på.
Så det är väl från naturiststrand till en annan?
Mmm låter helt fantastiskt hade självklart fåt stånd av att se digMina föräldrar är naturister och vi var ofta med dem på naturiststränder, då de har en väldigt liberal inställning till nakenhet och sex så såg vi inte det som nåt märkvärdigt och solade nakna precis som dem.
När man började bli lite mer medveten om sin kropp och att män gillade vad de såg så tyckte man det va kul att visa sig i lite mer utmanande ställningar, bakom solglasögonen så kunde man ju lätt se hur gubbarna föste ögonen mellan mina ben, likaså såg man ju reaktionen på deras snoppar. Även pappa glodde ju så klart både på mig men även på andra och smygrunkade ju en del.
Jag går gärna till naturiststränder även nu men mina vänner är inte så förtjusta i det så därför blir det inte så ofta.
Föreslår Sandhammaren. En stor strand där många badar nakna. Fint ställe. Lite längre norrut finns Gropahålet. Också ett populärt bad.Vilka är de bästa nakenstränderna i Skåne, någon som vet?
Har liknande erfarenheter....Mina föräldrar är naturister och vi var ofta med dem på naturiststränder, då de har en väldigt liberal inställning till nakenhet och sex så såg vi inte det som nåt märkvärdigt och solade nakna precis som dem.
När man började bli lite mer medveten om sin kropp och att män gillade vad de såg så tyckte man det va kul att visa sig i lite mer utmanande ställningar, bakom solglasögonen så kunde man ju lätt se hur gubbarna föste ögonen mellan mina ben, likaså såg man ju reaktionen på deras snoppar. Även pappa glodde ju så klart både på mig men även på andra och smygrunkade ju en del.
Jag går gärna till naturiststränder även nu men mina vänner är inte så förtjusta i det så därför blir det inte så ofta.
Gillar den piercade kuken som runkas en kvart inOch här är det full verkstad
https://adult.noodlemagazine.com/watch/-112550587_456240304
Haha. Det kommer jag också ihåg. Det va inte jättemånga i min ålder men de killar man såg va de kul å retas med.Låter härligt Emmy!
Jag har också varit på nakenbad sedan jag var barn. Det var härligt att bada naken. Men som kille var det jobbigt att hela tiden få erektion. Jag minns att jag ofta behövde smitta iväg och runka av mig så att jag inte behövde ha hård hela tiden.
Haha. Det kommer jag också ihåg. Det va inte jättemånga i min ålder men de killar man såg va de kul å retas med.
ohh din teaserHaha. Det kommer jag också ihåg. Det va inte jättemånga i min ålder men de killar man såg va de kul å retas med.
Vi har haft samma uppväxt min vän!Mina föräldrar är naturister och vi var ofta med dem på naturiststränder, då de har en väldigt liberal inställning till nakenhet och sex så såg vi inte det som nåt märkvärdigt och solade nakna precis som dem.
Me 2!Har liknande erfarenheter....