Den enorma tråden om nakenbad

Chan

Medlem
Kön
Man
Jag har varit där
Första gången så tänkte jag "reka" och insåg att här finns det kukar, det låg folk här och där
Men jag såg ingen direkt action denna gång

Jag la mig själv naken och faktiskt solade
Men ingen kom fram och pratade
Jag kan ju inte hur man beter sig på ett sådant ställe
Men första dagen i solen gjorde att det inte blev så länge
Många strök i omkring påklädda och ja vet inte vad dom gjorde/sökte

Andra gången så "tror" att jag såg lite action
Det var ett par där den ena stod på knä och den andre såg ut att suga honom
Och i ett buskage bredvid så stod det två och runkade varann och tittade på dom andra

Men jag sneglade mest utan att egentligen se om detta hände eller om det va min önskefantasi
Jag vågade liksom inte stanna och ställa mig och glo

Men naket va det :)

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Mina föräldrar är naturister och vi var ofta med dem på naturiststränder, då de har en väldigt liberal inställning till nakenhet och sex så såg vi inte det som nåt märkvärdigt och solade nakna precis som dem.
När man började bli lite mer medveten om sin kropp och att män gillade vad de såg så tyckte man det va kul att visa sig i lite mer utmanande ställningar, bakom solglasögonen så kunde man ju lätt se hur gubbarna föste ögonen mellan mina ben, likaså såg man ju reaktionen på deras snoppar. Även pappa glodde ju så klart både på mig men även på andra och smygrunkade ju en del.
Jag går gärna till naturiststränder även nu men mina vänner är inte så förtjusta i det så därför blir det inte så ofta.

Martin svensson

Välbekant medlem
Kön
Man
Mina föräldrar är naturister och vi var ofta med dem på naturiststränder, då de har en väldigt liberal inställning till nakenhet och sex så såg vi inte det som nåt märkvärdigt och solade nakna precis som dem.
När man började bli lite mer medveten om sin kropp och att män gillade vad de såg så tyckte man det va kul att visa sig i lite mer utmanande ställningar, bakom solglasögonen så kunde man ju lätt se hur gubbarna föste ögonen mellan mina ben, likaså såg man ju reaktionen på deras snoppar. Även pappa glodde ju så klart både på mig men även på andra och smygrunkade ju en del.
Jag går gärna till naturiststränder även nu men mina vänner är inte så förtjusta i det så därför blir det inte så ofta.
Mmm låter helt fantastiskt hade självklart fåt stånd av att se dig

Chan

Medlem
Kön
Man
Nämnde tidigare att jag "rekat" på Brunnsviken

Nu har jag gjort betydligt mer
Och det vart delade meningar

Jag är absolut inte avancerad inom sex med samma kön
Är heller inte erfaren gällande "udda"

Nu är jag mer erfaren i alla fall
Men håller mig gärna till det mindre avancerade
Men han accepterad ett nej utan krusiduller

Så nu har jag varit helt näck med publik och då menar jag inte att jag solade
Grymt häftigt

Dock tycker jag det är synd att det inte finns några små spelregler typ

Så man vet om någon är intresserad och av vad

Känner att ibland kan det ju räcka med titta på

Har nog varit alldeles för lite På bad
Men mersmak
Absolut

Sen har jag förstått att det är skillnad på "nakenbad" och "händelserika nakenbad"

Det finns ju faktiskt dom som njuter av att sola näck
Vilket jag gärna gör utan att ha sex i åtanke... eller

Nåja hoppas på mer sol och helst när jag är ledig då

loadedgun

Aktiv medlem
Kön
Man
Låter härligt Emmy!
Jag har också varit på nakenbad sedan jag var barn. Det var härligt att bada naken. Men som kille var det jobbigt att hela tiden få erektion. Jag minns att jag ofta behövde smitta iväg och runka av mig så att jag inte behövde ha hård hela tiden.

Nudist24

Välbekant medlem
Har liknande erfarenheter....

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Låter härligt Emmy!
Jag har också varit på nakenbad sedan jag var barn. Det var härligt att bada naken. Men som kille var det jobbigt att hela tiden få erektion. Jag minns att jag ofta behövde smitta iväg och runka av mig så att jag inte behövde ha hård hela tiden.
Haha. Det kommer jag också ihåg. Det va inte jättemånga i min ålder men de killar man såg va de kul å retas med. :p

Naturisten.1981

Välbekant medlem
Kön
Man
Vi har haft samma uppväxt min vän! :)

Bi-Transa

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag och min sambo var medlemmar li en naturist förening i Stockholm för många år sen och dom hyrde en badhus anläggning på vintern där föreningens medlemmar kunde komma och bada nakna. Det var härligt att få bada bastu tillsammans och bada i bassängen, en söndag när vi var där så var det inte så många besökare och det var mest män sån min sambo vart medelpunkten i bastun och fick många kommentarer för sina enormt stora bröst.
Några av männnen fick rejäla stånd och när det började bli dags att gå hem och min sambo stod inne duschen så kom det fram en man och ställde sig bredvid henne duschen och började smeka hennes kropp och bröst och min sambo tillät honom att fortsätta och det tog inte lång stund innan vi var fem män som smekte hennes kropp.
Och det slutade med att hon runkade av oss alla och vi fick spruta på hennes kropp och det var en härlig känsla att se henne i full action!!!!!!

Bi-Transa

Välbekant medlem
Kön
Man
Högdalens badhus i Stockholm som senare stängdes för renovering men har öppnat igen men den går inte att hyra längre för nakenbad det är över 20 år sen vi var där och badade nakna!

Toppen