Den enorma tråden om nakenbad

oneswed

Aktiv medlem
Ålder
63
Kön
Man
Ja, där var jag "stammis" under flera år och upplevde dom mest fantastiska saker. Har någon t.ex. varit ute på ett nakenbad mitt i kolmörka natten? Ja, mycket skall man vara med om. Annars blev vi ett helt gäng av vänner, som stadigt kom ut dagligen. Och vad kändisar man träffade. Och vilka utrustningar!!!!. Då på den tiden hade inte strandbadet öppnat ännu för allmänheten, så toalettbyggnaden vid stranden användes bara av killar, som använde den till anslagstavla för annonser. Väggarna var tapetserade med post-it-lappar med träfferbjudanden. Saknar faktiskt den tiden.
Och vad skulle det vara för kändisar som gick dit?

Emalenude

Medlem
Och vad skulle det vara för kändisar som gick dit?
Ja du - en som du omöjligt kunde glömma, skulle du sedan träffa på After Dark. Han hade en oväntat stor kuk, som också ville ha lite sol och luft. En sann njutning att betrakta i en något annorlunda miljö. Vem kunde ana, att en sådan apparat doldes under kläderna?

oneswed

Aktiv medlem
Ålder
63
Kön
Man
Ok, men inga riktiga kändisar kan jag tänka. After dark folk kan man ju vänta sig att dom är på såna ställen

Emalenude

Medlem
Ok, men inga riktiga kändisar kan jag tänka. After dark folk kan man ju vänta sig att dom är på såna ställen
Jo, visst var det RIKTIGA kändisar av kött och blod, men skulle kanske inte vilja vara med här hos oss, utan att man frågar dom först. Men RIKTIGA -det var dom/är dom. Såg en senast härom dagen.

Billy

Välbekant medlem
Kön
Man
Nu finns det säkert nånstans i denna enorma tråd men jag har inte hittat - Jag som nakenbads-oskuld undrar: Vad finns för oskrivna regler angående nakenbad? Hyfs och sunt förnuft givetvis, men det finns de som bara njuter av att vara nakna och naturliga, "vanligt folk", barnfamiljer(?) osv, sen finns det de som Njuter och Vill njuta, plus-menyn så att säga, hur vet man vilket som är vad och var? Hur signaleras t ex "här för att visa upp mig", "välkommen!", "söker!" osv? :)

Emalenude

Medlem
För den vanliga nakenbadaren är det sol och bad som gäller. Någon särskild skyltning förekommer inte. Du kanske menar som det förekommer på campingarna, där man skyltar med en röd flagga eller halsduk, om man söker sexuell kontakt. Om man söker sådana kontakter på nakenbaden, så kommer det önskemålet fram, när man väl fått kontakt. Det har sagts, att man lagt ut en röd handduk under sig på marken där man ligger, men jag kan inte påminna mig om, när jag såg en sådan senast.

Nudist24

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Åh, vad jag längtar till att åter få besöka olika nakenbad. Vintern har varit så lång och osexig. Tänk att få sträcka ut sin nakna kropp och låta solen värma den.
Bara ett problem. Eftersom jag är inne i en bus-period så får jag ganska ofta smisk. Är ibland lite känsligt att förklara alla blåmärken på rumpan för sådana som inte är inne på sånt. Fast oftast är folk på nakenstränder diskreta. Frågorna blir fler på textilstränder.

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
59
Kön
Man
Åh, vad jag längtar till att åter få besöka olika nakenbad. Vintern har varit så lång och osexig. Tänk att få sträcka ut sin nakna kropp och låta solen värma den.
Bara ett problem. Eftersom jag är inne i en bus-period så får jag ganska ofta smisk. Är ibland lite känsligt att förklara alla blåmärken på rumpan för sådana som inte är inne på sånt. Fast oftast är folk på nakenstränder diskreta. Frågorna blir fler på textilstränder.

Vi är vana vid blåmärke...

Finns allt från bdsm och swinger till "pryda" på de stränder jag besökt

Men visst längtar vi nog alla till badsäsongen (y)

Toppen