Den gemensamma novellen...

G

Guest

Gäst
Fick en idé när jag satt och läste alla kåta inlägg under "onanerar du nu?". Vi trivs ju med att skriva om hur vi göra söker med varandra. Då kom tanken på en gemensam novell. Jag skriver första raden så hjälps vi åt med resten för en så kåt läsning som möjligt för alla. Ingen vet vad som kommer här näst...

Första raden:

Du satt där passiv, på stolen, när jag smekte ditt hår och började knäppa upp dina kläder.

evil knievel

Medlem
Kön
Man
Jag fortsatte sakta knäppa upp dina kläder medan jag smekte dina bröst och rörde mig sakta ner mot det förbjudna.... Klittan var styv så jag började slicka i mig sina safter...

bubbis

Medlem
Kön
Man
Jag stannade upp för att retas lite....
Puttade med nästippen mot din hårda klitta....
Mmm, du är så våt.säger jag och ler...
Du tittar på mig och..

Patron

Aktiv medlem
Kön
Man
tar tag i mitt huvud och trycker det mot underlivet, särar på benen och håller fast huvudet med låren, lyfter stjärten så att jag kommer åt att slicka under klittan ner mot slidöppningen. Hon stönar vällustigt och gör några lätta motjuck. Sedan släpper hon taget, vänder mig på rygg kysser mig djupt och sticker in sin tunga långt i min mun Hennes hand smeker över min bringa över magen och ....

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
…ner över mina skinkor. Först smeker hon mig över rumpan, lite uppfordrande, sedan trycker hon sitt underliv mot mitt stånd och gnider sitt underliv mot mig och jag känner hur håren reser sig på mina armar av lust. Det går rysningar av välbehag genom hela min kropp när hon viskar i mitt öra att hon är kåt och…

Patron

Aktiv medlem
Kön
Man
... vill. Hon knäpper vant upp mina jeans och drar ner gylfen. Kuken, befriad från sin instängdhet, hoppar ut liksom anden ur flaskan - beredd att uppfylla inte bara tre utan alla önskningar. Hon drar ner jeansen till knäna och betraktar min stenhårda kuk, tar tag i skaftet och runkar lätt, böjer sig fram och slickar runt ollonet. Jag grymtar av välbehag, reser mig upp på armbågarna för att se hennes röda fylliga läppar ....

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Hon tittar upp mot mig, med sina klarblå ögon... kåthet lyser i hennes blick.
Hennes tunga gör cirklar runt ollonet, retas länge.
hennes mun sluter runt min hårda kuk och hon suger, suger så skönt...
Jag blundar och stönar lågt.
Hennes ena hand greppar försiktigt pungen, fingertoppar som smeker den lena huden under..
Hon lutar sin framåt, låter min kuk hamna mellan hennes fylliga varma bröst.....

Patron

Aktiv medlem
Kön
Man
.... jag stöter varsamt med underlivet, hon klämmer ihop sina bröst som omsluter min kuk, hon tittar ner och i varje rörelse nuddar hon ollonet med sin mun. Ollonet är välfyllt, stort och blankt av en blandning av hennes saliv och min försats. Jag njuter oerhört av attt se på. Hon kryper högre upp och lägger sina bröst över mitt ansikte. Jag känner en svag doft av hennes parfym blandad med mina safter. Jag håller ihop benen, hon lägger sig tungt på min kropp. Kuken hamnar med ollonet mot henner klitoris och hon ...

Throb

Medlem
Kön
Man
..... rör sig rytmiskt och retfullt långsamt. Våra kroppar, heta och blanka av kåthet möts i skön förning. Min kuk pulserar av lust och hennes våta inre brinner. Med sin mest föföriska röst viskar hon ......

Patron

Aktiv medlem
Kön
Man
... "jag vill ha din kuk i mig". Jag vill inget hellre än att tillfredsställa hennes önskning. Kuken känns som ett basebollträ och pungen är uppdragen mot kukroten. Jag lägger armarna om henne och vi rullar runt. Hon särar på benen och drar upp knäna. Jag hittar en kudde och skjuter den under hennes stjärt. En otroligt upphetsande syn, den vackra kvinnokroppen, de fylliga brösten och styva bröstvårtorna, det höga blygdbenet med det ansade håret, den vackra fittan, blygdläpparna lite svullna och blanka av fukten. Jag lägger ollonet mot springan och för det sakta neråt mellan blygdläpparna. Jag lägger den andra handen på blygdbenet med tummen mot klittan. När ollonet är nere vid öppningen trycker jag varsamt in det ...

G

Guest

Gäst
... För den långsamt inåt och hör hur du suckar av välbehag och ber om mer. Jag glider in hela vägen tills du är helt fylld. Håller mig still och böjer mig fram och kysser dig. Allt för att retas medan du ligger och vrider dig av kåthet. Du får mig till slut att ...

Patron

Aktiv medlem
Kön
Man
... börja jucka, först lite stillsammt, ut och in. Varje gång jag är inne trycker jag till med min blygd mot din klitoris; och jag drar ut den ända tills mitt ollon är halft ute. Jag ser hur Du klämmer till med Dina slidmuskler och det känns skönt. Hela kuken är våt och blank av dina safter. Jag njuter oerhört av att se våra kön mötas i denna urgamla dans. Du blundar och stönar lite stillsamt. Jag ökar takten. Varje gång jag stöter in kuken daskar pungen mot Din anus. Du stöter emot och ...

Patron

Aktiv medlem
Kön
Man
... för ner handen mot Ditt sköte. Du öppnar ögonen och våra blickar möts. Vi ser varandra rätt i ögonen, håller kvar blicken, Du ler. Jag sänker blicken. Dina vackra bröst svänger i takt med våra rörelser, jag följer Din arm ner mot skötet. Du för pekfingret ner i springar och upp mot klitoris, masserar i roterande rörelser, ner igen i springar för att fukta fingret. Det är en oerhört upphetsande syn. Jag känner att jag inte kan hålla mig mycket längre och ....

Patron

Aktiv medlem
Kön
Man
...stannar först upp och drar sedan sakta ut kuken. Du fortsätter att massera Din klitta. När ollonet lämnar Ditt varma sköte sprätter kuken upp mot min mage, den är våt och blank av Dina safter. Jag tar tag i skaftet och runkar försiktigt. Vi ser på varandra skrattar lite ihop. Jag kryper bakåt och böjer mig ner, kysser Dig på blygden, i ljumsken på vardera sidan om fittan på blygdläpparna, Du luktar vidunderligt gott. Jag för min tunga upp och ner i Din springa coh runt slidöppningen. Jag känner att min kuk lugnat ner sig lite. Jag släpper den och för in min hand under Din stjärt och lägger tummen mellan slidöppningen och anus och trycker lite lätt. Du stönar till och ...

G

Guest

Gäst
...ber mig att åter köra kuken djupt in i ditt sköte. Jag slickar mig sakta upp över din kropp. Stannar upp och slickar lite på brösten. Suger först in den ena bröstvårtan och sedan den andra. Du stönar nu mer och drar mig intill dig. Jag känner kuken glida mot dit härligt blöta hål och uppfyller din önskan. Stöter hela vägen in och du suckar nöjt. Jag stöter i långa mjuka stötar, för att fortsätta hålla kuken lugn. Efter en lång stund av stön från oss båda drar jag ut kuken och...

Patron

Aktiv medlem
Kön
Man
... rullar över på sidan och lägger min handflata på Din blygd och låter fingrarna kupa sig över fittan och trycker lätt. Du vänder Dig mot mig och lyfter upp knät så att jag får fritt spelrum. Jag känner hur Du greppar kuken med ett varsamt men bestämt tag och runkar den lite försiktigt. Våra munnar möts i en djup sugande kyss. Din tunga roterar i min mun, det känns som Du knullar min munhåla med tungan. Den lågtståensde solen skiner in genom sovrumsfönstret och lyser upp våra kroppar. Det ringer på dörren. Du rycker till och släpper kuken. det ringer igen - otåligt.
- "Jösses" säger Du "jag har glömt att Pelle och Stina skulle titta in på kaffe". Du sprätter upp och slänger på Dig morgonrocken och går ut i tamburen. Jag ligger kvar naken på sängen med mitt bultande stånd. Du öppnar dörren och säger.
- "Hej, vad kul att Ni kommer, min nya kille är här och ....

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
...något mer hinner jag inte säga, innan Pelle och Stina börjar skratta.

- Oj vi kom visst lite olägligt, säger Stina och blinkar till mig.

Hrm - syns det så tydligt svarar jag och känner att jag blir ännu rödare om kinderna.

- Vi kan väl komma tillbaka senare, säger Pelle och tittar på Stina.

- Ja - om vi inte skall göra dem sällskap skrattar Stina som svar.
Jag känner direkt hur mitt hjärta börjar slå fortare. Stina och jag har pratat om gruppsex tidigare, men det har aldrig blivit mer än prat.

- Ni kan väl komma in i alla fall säger jag med en grötig röst. Pelle tittar lite undrande på Stina, men han följer med när Stina kliver in, och stänger dörren bakom sig. De tar av sig ytterkläderna, sedan följer de med mig in i vardagsrummet och...

Patron

Aktiv medlem
Kön
Man
...slår sig ner i soffan medan jag går in i köket för att sätta på kaffe. Jag blir lite nyfiken på vad dom gör för det blir misstänkt tyst. Jag kikar in genom dörspringan. Stina lutar sig över Pelle, handen är parkerad i skrevet på Pelle och hon kysser honom pilsk. Pelle försöker värja sig men ger efter och lägger armarna om henne. Stina smeker allt häftigare över bulan och Pelle gör inget för att hindra henne, snarare särar han på benen och sätter sig tillrätta så att hon ska få fritt tillträde.

Min kåthet tar ny fart när jag ser dom båda tända till, jag för ner handen över morgonrocken, särar på den så att jag kommer åt att smeka mig över fittan. Det går en stund och plötsligt känner jag ett par armar omfamna mig bakifrån och Kalles hårda kuk trycka sig mot min stjärt. Jag putar ut rumpan och ....

G

Guest

Gäst
... Känner hur du trycker tillbaka och kysser mig i nacken. Vänder mig om för att kyssa Kalle och upptäcker att han fortfarande är naken. Konstaterar samtidigt att jag fortfarande har handen mot min våta fitta. Kalle ser det och små ler tillbaka och viskar:

-Hörde er diskussion där ute medan jag låg och semekte mitt stånd. Det här kan bli riktigt kul Anna!

Jag tar bort min hand och för den upp till Kalles ansikte för att han ska få smaka mina safter. Samtigt som jag säger till honom att han kanske ska ta på sig lite kläder innan han går in och hälsar. Han svarar:

-Hur då?! De ligger ju utspridda över hela lägenheten...

Jag nickar förstående och börjar plocka fram kopparna och går ut i badrummet och hämtar en handduk till Kalle. Han står fortfrande och smeker sin hårda läckra kuk när jag kommer ut i köket.
Kaffet är klart och Kalle virar handduken omkring sig. Den står som ett tält och det är inget litet tält. Han ler mot mig och tar brickan och börjar gå mot vardagsrummet. Han njuter helt klart av att få visa upp sin vältränade överkropp. Han stannar upp i dörren till vardagsrummet och jag böjer mig fram för att se över hans axel vad som fått honom att stanna. Peter sitter bakåt lutad i soffan och Stina har precis...

Patron

Aktiv medlem
Kön
Man
... släppt lös Peters kuk från fångenskapen i byxan. Stor och ståtlig reser den sig mot taket. Stina har ett ordentligt tag i det renrakade skaftet, lutar sig över och låter en droppe saliv rinna från de röda läpparna ner mot det blanka välfyllda ollonet. Peter blundar och grymtar lätt av förväntansfull vällust, handen är försvunnen in under Stinas kjol. Stina vänder blicken åt vårt håll och blinkar med ena ögat och ler roat.

Anna pussar mig i nacken och plötsligt känner jag hur handuken runt min midja bara försvinner. Har ingen chans att göra något åt det eftersom jag har kaffebrickan i händerna. Anna skrattar till lite retsamt och jag förstår att det var hennes verk. Stina tittar uppskattande på min kuk och ler mot mig. Peter har ännu inte upptäckt att han har fått sällskap. Stina börjar runka honom försiktigt och lägger sina läppar mot hans ollon. Jag känner hur Annas hand sluter om min styva stake och börjar runka den sakta. Peter reser sig halvt upp och öppnar ögon och tittar på mig, ler och sjunker tillbaka mot kudden och njuter av Stinas behandling. Jag tar ett steg fram för att bli av med kaffebrickan och Anna följer med utan att släppa taget. Jag ställer ner brickan på bordet och ...

Toppen