Livsnjutaren!
Välbekant medlem
- Kön
- Man
Yngsta var 17 smal vacker tjej. Äldsta 71 lite mera mullig men kåt. Råkar vara samma kvinna i båda fallen. Träffade min fru när hon var 17.
Hur fick du till det med henne som 16 åring oskuld , hur lyckades du charma henne och hur var första gångenJag var 16år och blev av med oskulden till en kollega till min mamma som var 45år.
När jag var 35 knullade jag en 19 åring, vi var KK under ett år.
Härligt, vilken vinstlott för grannen 70+När jag var ca 20, i min första egna lgh, hade jag sex med grannen 70+ vid upprepade tillfällen.
På senaste tiden nu när jag är 55+ har det varit med lite olika i åldern mellan 25 och 30.
När jag var ca 20, i min första egna lgh, hade jag sex med grannen 70+ vid upprepade tillfällen.
På senaste tiden nu när jag är 55+ har det varit med lite olika i åldern mellan 25 och 30.
Jag kan bar instämma jag trodde inte att en 70 + kvinna skulle vara så kåt och sugen men so hon sa min vältränade kropp och min stora penis får igång henne visuellt samt att mitt mogna sätt och att vi kan samtala får igång henne intellektuellt. Sen så har vi bra sex trots att det skilje 49 år mellan oss.Och för mig med
Det började genom att jag brukade sola naken på balkongen. Enda insynen var från grannens balkong och jag märkte att han bruka titta i smyg. Det gjorde mig kåt och det ena ledde till det andra.Jag kan bar instämma jag trodde inte att en 70 + kvinna skulle vara så kåt och sugen men so hon sa min vältränade kropp och min stora penis får igång henne visuellt samt att mitt mogna sätt och att vi kan samtala får igång henne intellektuellt. Sen så har vi bra sex trots att det skilje 49 år mellan oss.
Hur började det för er hur fungerade de sexuella , trotts allt så får man ta de lite lugnt ibland och till o från bli akten utan penetrerande sex.
Mh inget fel med detDet började genom att jag brukade sola naken på balkongen. Enda insynen var från grannens balkong och jag märkte att han bruka titta i smyg. Det gjorde mig kåt och det ena ledde till det andra.
Pga av hans ålder blev det många gånger bara onani tillsammans.