Ditt äldsta/yngre möte?

Den största åldersskillnaden uppåt är 49 år och är pågående i detta nu, nedåt endast 2 år.
Jag är 22 år och hon fyllde 71 strax innan jul. Oskulden förlorade jag som 16 åring i hop med ett par han 66 och hon i 60 års åldern där emellan hade jag en tjej 2 år yngre.

För ungefär två år sedan så började jag att läsa på universitetet och som för många så är bostadsfrågan ett problem. Jag försökte att få tag i ett studentboende utan framgång. Mina föräldrar kom tillslut att tänka på en vän till familjen och hon hade i sin tur en vän som bodde själv på orten och brukade hyra ut rum i lägenheten doc endast till tjejer. Efter som jag och den här kvinnan träffats tidigare och att hon dessutom träffat mina föräldrar tidigare ledde till att hon gjorde ett undantag så jag flyttade in hos henne Hon var då 69 och jag 20.

Jag hade väl bott där ett halvår när vi hamnade i säng första gången och sen har det fortsatt och nu har vi sex ungefär två gånger i veckan ibland mer. Jag har i efterhand fått reda på att hon tjuvkikat på mig när jag duschat och bytt om, medans jag är ganska vältränad både gym samt fotboll så är hon lite små mullig stora bröst och en stor rumpa men hon älskar och smeka mina magrutor och kanna på min stenhårda penis. Hon spenderade sista åren med en man som aldrig blev riktigt hård, min stenhårda och ganska grova kuk kan doc skapa problem efter som hon ibland kan känna obehag när jag tränger in i henne ibland blir hon kåt men inte tillräckligt fuktig så sex utan penetrering är förekommande men det har bara utvecklat vårat sexliv.

Första gången var doc bara smeka och kyssa jag fick doc utlösning flera gånger under akten. Får berätta mer om allt om intresse finns

Last edited:

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Läste om en kvinna på 20år dömd för sex med en pojke på 14år. Klart byxmyndig blir man först när man är 15år men de är fortfarande tillsammans och skall bli föräldrar. Tänk en tonåring som får ha sex med en tjej som just blommat ut till en ung kvinna, inte många tackar nej där.
Kvinna kunde kanske väntat med att sära på benen men sex var ju frivilligt pojken vill också. Kunde väl kanske ha de skönt tillsammans utan att gå hela vägen men är man ung och kåt för att citera Ebba Grön tänker nog inte på åldern.

När jag var ca 20, i min första egna lgh, hade jag sex med grannen 70+ vid upprepade tillfällen.

På senaste tiden nu när jag är 55+ har det varit med lite olika i åldern mellan 25 och 30.
Och för mig med
Jag kan bar instämma jag trodde inte att en 70 + kvinna skulle vara så kåt och sugen men so hon sa min vältränade kropp och min stora penis får igång henne visuellt samt att mitt mogna sätt och att vi kan samtala får igång henne intellektuellt. Sen så har vi bra sex trots att det skilje 49 år mellan oss.

Hur började det för er hur fungerade de sexuella , trotts allt så får man ta de lite lugnt ibland och till o från bli akten utan penetrerande sex.

Jea.n1

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag kan bar instämma jag trodde inte att en 70 + kvinna skulle vara så kåt och sugen men so hon sa min vältränade kropp och min stora penis får igång henne visuellt samt att mitt mogna sätt och att vi kan samtala får igång henne intellektuellt. Sen så har vi bra sex trots att det skilje 49 år mellan oss.

Hur började det för er hur fungerade de sexuella , trotts allt så får man ta de lite lugnt ibland och till o från bli akten utan penetrerande sex.
Det började genom att jag brukade sola naken på balkongen. Enda insynen var från grannens balkong och jag märkte att han bruka titta i smyg. Det gjorde mig kåt och det ena ledde till det andra.
Pga av hans ålder blev det många gånger bara onani tillsammans.

Haquin

Ny medlem
Ålder
57
Kön
Man
Älstaär eller var 67år. Band mina händer och fötter piskade upp mig med livrem. Piska sedan drog han in 18cm kuk fullt in I bakfittan. Jävla så skönt efter ordentligt blivit piskad. Min yngsta Den tog sig för helt själv. Under 18år. Hon drog ner mina shorts helt plötsligt. En sommar på Öland 1985. Hon sög av mig och bara log

Toppen