Kenny601
Välbekant medlem
- Ålder
- 67
- Kön
- Man
Hoppas på nån bild där du sätter på henne också....
Hoppas på nån bild där du sätter på henne också....
får fixa det medHoppas på nån bild där du sätter på henne också....
Jo helt ok var lite trång krävdes en hel del glidmedel .Den är ju lite stel så gäller hitta rätt ställning och ställa in hennes ben och såHärligt. Hur var hon att knulla och spruta i då
Så man kan alltså köpa värmeelement o lägga till. Spännande. Går dockan att ha i vatten? Tänker på ett förpreppande varmbad.Jo helt ok var lite trång krävdes en hel del glidmedel .Den är ju lite stel så gäller hitta rätt ställning och ställa in hennes ben och så
jo de tåler vatten . finns sjukt mer finare men de kostar avsevärt mer och sen valde jag lite kortare så man kan stuva undan den lättareSå man kan alltså köpa värmeelement o lägga till. Spännande. Går dockan att ha i vatten? Tänker på ett förpreppande varmbad.
Ser ut som du tar henne i analen det första du gör... Klart hon är trång där vid första penetrerandet när hon är ovan......Jo helt ok var lite trång krävdes en hel del glidmedel .Den är ju lite stel så gäller hitta rätt ställning och ställa in hennes ben och så
Känns ungefär som fleshlight är rätt tung och gedigen lite svårt o ställa in armar och ben men är nog mest en vana . Har inte provat andra men känns tåligSer ut som du hade kul
Hur kändes den? Recensera gärna!
Jag skulle gärna ta emot denJag skaffade en docka, men har inte kommit till användning. Bara uppackad och tittad på. Så sjukt otymplig. Får ryggskott av att kånka runt på. Vet ej heller hur man ska göra sig av med den. Kan ju inte åka till tippen med den heller. Skulle kunna tänka mig att skänka den mot att man kan vara anonym.
Känns ungefär som fleshlight är rätt tung och gedigen lite svårt o ställa in armar och ben men är nog mest en vana . Har inte provat andra men känns tålig
tror de kommer gå sönder om man är för våldsam men finns dockor uppemot 50 kg vad jag settI mitt sjuka sinne undrar jag om de där dockorna skulle funka bra som "brottnings-dockor"? De man köper för BJJ och träning är ofta bara fyllda med sand och tyg, ofta är de lite för lätta och har som inga leder. Utan leder blir de inte så realistiska att brottas med och öva ledlås på, men de där sexdockorna verkar ha både tyngd och leder?
tror de kommer gå sönder om man är för våldsam men finns dockor uppemot 50 kg vad jag sett
ÄR hon skön, kan du göra en video när du sätter på???
kan testa göra en film ja är rätt så skönÄR hon skön, kan du göra en video när du sätter på???
kan testa göra en film ja är rätt så skön