e den stor?? och hur stor ska den va?

dp-lover

Medlem
Kön
Man
Shoritzo! Du behöver inte oroa dig en sekund.

Se nu bara till att vårda eller utveckla dina talanger i sängen. Det är ju rätt mycket handlaget som gör en bra älskare. Det verkar ju tjejer vara eniga om...

Men en viss minimistorlek måste till, och det är givetvis så att en del tjejer måste ha en ordentligt tilltagen lem (men de verkar inte var i majoritet).

Du klarar mimimikravet med råge!

;)

natacha

Ny medlem
Kön
Man
Välsvarvad kuk du har där Shorizo. Dp-lover har så rätt, du har ett bra utgångsläge, sabba inte detta med medelmåttligt sex och tro sen att allt är klart bara för att du är välhängd;) Lär dig föra din dolme och handskas med kvinnorna i ditt liv, så lovar jag att du får ett underbart sex- och kärleksliv!

Puss, natacha

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Håller fullkomligt med dig natacha! Hur kommer det sig att så många killar förlitar sig på att det räcker om det har en stor kuk?? De tror att allt löser sig av sig själv då. Många ska jag säga, vill inte dra alla över en kam, det är väl bara jag som inte träffat någon, ännu, som är undantaget som bekräftar regeln. Jag letar vidare!

dp-lover

Medlem
Kön
Man
Ja man kan ju tillägga att själva lemmen är ju bara en av de saker man kan använda för att göra det skönt: det finns mun och tunga, dessutom fingrar - inte att förglömma!

Ibland har nog vi killar en tendens att hänga upp det hela på våra stackars organ.

Jag tror nog mig veta att det där inte är så noga. Men ändå faller jag tillbaka i det tänkandet ibland... Och det trots att jag så ofta får höra att jag utför magi med fingrar och tunga!!

Skogis

Medlem
Kön
Man
Nej då, storleken har inta alls någon betydelse för att ge kvinnan njutning! Hennes njutningsområde sitter rätt ytligt, så en tiocentimeters klarar matchen med glans!
Shoritzo, din är jättefin!
Hälsningar från en 17-centimetrare.

Rakad19cm

Medlem
Kön
Man
Den räcker ...säger alla fall min Kvinnliga K-kompis.
ända in..vart jag nu än stoppar den.*blink*

Intreserad av rätt så mye..

totte

Medlem
Kön
Man
Jamen, en stor kuk är upphetsande rent visuellt! Det bara är så...

I långa loppet, i ett förhållande, så är det inte så noga hur stor den är... Man jobbar med det man har!

Kingen

Medlem
Kön
Man
Måste bara få lägga mig i här lite..

De vanligaste kukstorlekarna är mellan 12-18 centimeter.

Bara ca 1% av män har över 21-22 cm. Ok, jag hör till den procenten men det är inte enbart bra med stor kuk som jag har. Önskar faktiskt att jag hade något kortare kuk, det är lite jobbigt att ha stor och de flesta tjejer tänder inte så speciellt på storleken.

Så var glada ni som har runt 15cm, det är egentligen den perfekta storleken! :D

Kön
Man
Hur lång skulle du vilja ha då "Kingen" om du fick önska? Är det 15 cm?

Jag skulle inte lida av att ha något kortare kuk. Jag har 19-20 cm (om jag mäter noga är den 19,5 och därför skriver jag 19-20)

[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Jag tycker faktiskt inte att en stor kuk är speciellt upphetsande rent visuellt. Visst, kan vara mycket upphetsande att titta på och visst skenar fantasin, men jag går igång mer på, vad ska jag kalla det, medellängd kanske??

Dessutom, som även Kingen skriver, tycker jag att det ibland kan bli lite jobbigt med för stor. Känns inte riktigt som om jag kan vara helt avslappnad, det gör ONT att bli bottnad, så att säga.

Toppen