Era absoluta Kinks? Förbjudet Taboo fantasi

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Smisk på rumpan har varit något speciellt för mig så länge jag kan minnas, även innan det var nåt sexuellt med i bilden, lika så att vara fast satt / bunden på något vis och kännas sig helt utlämnad åt nån annan. Olika typer av smärta på kroppen och genitalier. Nu på senare tid har mild form av rapeplay och breathcontroll blivit allt mer intressant. Allt detta med en person som jag då litar fullständigt på och hittills finns det bara en som jag kan släppa allt till.

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Smisk på rumpan har varit något speciellt för mig så länge jag kan minnas, även innan det var nåt sexuellt med i bilden, lika så att vara fast satt / bunden på något vis och kännas sig helt utlämnad åt nån annan. Olika typer av smärta på kroppen och genitalier. Nu på senare tid har mild form av rapeplay och breathcontroll blivit allt mer intressant. Allt detta med en person som jag då litar fullständigt på och hittills finns det bara en som jag kan släppa allt till.

Alltid lika spännande
Måste definitivt vara med någon man litar på
(även för den som "leder" leken)

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Något som förvånar mig och skrämmer mig lite är att så många anger incest som något som eggar det sexuella sinnet.
Normalt sett har man en inbyggd spärr mot att ha sex med sina barn, föräldrar, syskon etc... Och dessutom är det olagligt.
Jag har haft mkt sexfantasier men aldrig har jag ens tänkt tanken på incest.
Ni som fantiserar om detta, hur tänker ni angående det moraliska i det hela?

Kawaman

Välbekant medlem
Kön
Man
Något som förvånar mig och skrämmer mig lite är att så många anger incest som något som eggar det sexuella sinnet.
Normalt sett har man en inbyggd spärr mot att ha sex med sina barn, föräldrar, syskon etc... Och dessutom är det olagligt.
Jag har haft mkt sexfantasier men aldrig har jag ens tänkt tanken på incest.
Ni som fantiserar om detta, hur tänker ni angående det moraliska i det hela?
Kan var att det just är en tabufantasi ... det är väl lite det som är en del av denna sidan ... att kunna fantisera om et förbjudna. MEN att låta det just vara en fantasi!!

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Kan var att det just är en tabufantasi ... det är väl lite det som är en del av denna sidan ... att kunna fantisera om et förbjudna. MEN att låta det just vara en fantasi!!
Jo, jag förstår väl det, men för mig känns det väldigt konstigt att gå igång på sådant. Inte bara att det är förbjudet, det finns ju en moralisk aspekt på det också. Är det nån som fantiserar om att mörda någon också? Sexualmord är ju inte helt ovanligt det heller...

Toppen