Emmy
Välbekant medlem
- Kön
- Kvinna
Helt rätt. Har gjort försök med några olika men funkade det inte så blev det inte ens ett vanligt samlag sen.Alltid lika spännande
Måste definitivt vara med någon man litar på
(även för den som "leder" leken)
Helt rätt. Har gjort försök med några olika men funkade det inte så blev det inte ens ett vanligt samlag sen.Alltid lika spännande
Måste definitivt vara med någon man litar på
(även för den som "leder" leken)
Helt rätt. Har gjort försök med några olika men funkade det inte så blev det inte ens ett vanligt samlag sen.
Helt klart.Allt ska ske med samförstånd och samtycke
Hittar man kemin blir det hur hett som helst
Jag vet. Jag provocerade medvetet för att se om det kunde bli en seriös diskussion i ämnet.Där dog tråden. Ha, ha, ha
Helt klart.
Oj..
Spanking Jag har sett ett par filmer av Hans Scheike klart man får stånd av smiskfilmerOj..
Sitter i soffan och får stånd av det här. Visste inte att jag tänder på sånt här
Skulle både vilja ge och få smiskSpanking Jag har sett ett par filmer av Hans Scheike klart man får stånd av smiskfilmer
Är mest intresserad av att få smiskSkulle både vilja ge och få smisk
Inte vig nog och inte lång nog tyvärr heheSelf-sucking är det någon som har erfarenhet av det?
Kunde i min ungdom men då var man vig och vältränad.Inte vig nog och inte lång nog tyvärr hehe
Ok har provat men går inte men fått satsen i munnen iallafallKunde i min ungdom men då var man vig och vältränad.
Nä, det är bara att glömma numera. Inte vig och dessutom en rygg som värker så det är inte tal om att ens prova. Men i ungdomen lyckades jag i alla fall böja mig när jag låg på rygg så att jag fick det mesta av min sperma i munnen. Men pga obekväm ställning hände det inte så ofta. Det kan jag ångra nu....Self-sucking är det någon som har erfarenhet av det?
Self-sucking är det någon som har erfarenhet av det?
Haha, vilken fördel ni killar har. Med min vighet hade jag klarat det om jag haft en kuk men ner till fittan går inte.Jodå, i 20-årsåldern och ca 10 år framåt kunde jag slicka på mitt eget Ollon och forma läpparna runt toppen och sug-slicka lite grann.
Pallade upp med kudde under nacken och gick upp med benen längs väggen och sedan utåt/nedåt.
Kommer ihåg det som betydligt mer uppkåtande under förberedelserna och det inledande stickande, än när ejukulationen närmade sej.
Men, med tilltagande stelhet i kroppen och mage - så är detta ett kärt minne blott.