Fantisera om bekanta

ChicoSouth

Välbekant medlem
Kön
Man
Fantiserade mycket om mina mammas väninnor när jag var yngre, även kompisars mammor hade jag många sköna stunder till när fantiserade. Nu är det ofta vänners sambo och även vänners döttrar i 17-18 års ålder. Hörde några gånger kompisens föräldrar ha sex när jag sov över. Det var återkommande fantasier att jag fantiserade att jag såg dom ha sex och har sprutat skönt till detta.

Last edited:

Voyeurscum

Välbekant medlem
Kön
Man
Finns så många fantasier om fruns väninnor eller jobbarkompisar som då får kuk i rumpan och hålet fyllt med sperma. :)
Snackar gärna vidare på kik eller session om nån vill spåna vidare

Voyeurscum

Välbekant medlem
Kön
Man
Blir kåt när jag tänker på min nyinflyttade granne och hennes dotter.De är 38 och 18.Ser ganska alldagliga ut men har slanka fina kroppar. Brukar fantisera om att vi har en trekant.Får se om det blir av i verkligheten, sommaren är lång.
Hör nog inte till vanligheterna att mor och dotter har sex tillsammans med grannen….

hoki75

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Blir kåt när jag tänker på min nyinflyttade granne och hennes dotter.De är 38 och 18.Ser ganska alldagliga ut men har slanka fina kroppar. Brukar fantisera om att vi har en trekant.Får se om det blir av i verkligheten, sommaren är lång.
18åriga brudar är härliga

wonka

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har en fantasi som återkommer då och då ,som jag kan ligga och runka till länge. Det är om min svägerska. Tänker lite så att, dom är ju ändå systrar, så det är väll lite ok. Det började för många år sedan när vi var ute med båten. Vi skulle ta ett dopp och alla bytte om till badkläder. Där på klippan så tar hon av sig naken,innan hon får på sig sin bikini så hinner jag se på henne. Hon har ett par fina bröst,med stora vårtgårdar och ett par stora hårda nipplar, och en härligt hårig fitta. Så från den dagen har fantasin skenat iväg ibland.

D

Deleted member 72491

Gäst
Fantiserar om en kompis som är kort, 32 år, näsring, dansare och sångerska med rött hår och ganska lagom stora pattar. Riktigt sugvänliga ser de ut att vara. Drömmer om att hon suger mig hårt på sina knän

D

Deleted member 72491

Gäst
Jag har en fantasi som återkommer då och då ,som jag kan ligga och runka till länge. Det är om min svägerska. Tänker lite så att, dom är ju ändå systrar, så det är väll lite ok. Det började för många år sedan när vi var ute med båten. Vi skulle ta ett dopp och alla bytte om till badkläder. Där på klippan så tar hon av sig naken,innan hon får på sig sin bikini så hinner jag se på henne. Hon har ett par fina bröst,med stora vårtgårdar och ett par stora hårda nipplar, och en härligt hårig fitta. Så från den dagen har fantasin skenat iväg ibland.
Härligt , hårigt är sexigt, var det stora bröst om det var stora vårtgårdar

Toppen