storsprutaren
Medlem
- Kön
- Man
Det är verkligen inget fel, speciellt på henneDet är mkt vackrare med mindre bröst!
Det är verkligen inget fel, speciellt på henneDet är mkt vackrare med mindre bröst!
Det gör jag med, så skönt att göra detOm jag inte kollar porr fantiserar jag ofta om kompisar, bekanta, kompisars flickvänner etc då jag runkar! Älskar det!
Är det verkligen sant? Knappt man kan tro det...Fantiserade om min kompis mamma, hon hade små bröst men de såg sköna ut. Var också kåt på min kompis syster
små bröst är bäst,Det är mkt vackrare med mindre bröst!
Gärna. Har du sessionNågon som vill snacka lite om vänner och bekanta som gör en kåt?
Nä men kanske kan fixaGärna. Har du session
Hör nog inte till vanligheterna att mor och dotter har sex tillsammans med grannen….Blir kåt när jag tänker på min nyinflyttade granne och hennes dotter.De är 38 och 18.Ser ganska alldagliga ut men har slanka fina kroppar. Brukar fantisera om att vi har en trekant.Får se om det blir av i verkligheten, sommaren är lång.
18åriga brudar är härligaBlir kåt när jag tänker på min nyinflyttade granne och hennes dotter.De är 38 och 18.Ser ganska alldagliga ut men har slanka fina kroppar. Brukar fantisera om att vi har en trekant.Får se om det blir av i verkligheten, sommaren är lång.
Härligt , hårigt är sexigt, var det stora bröst om det var stora vårtgårdarJag har en fantasi som återkommer då och då ,som jag kan ligga och runka till länge. Det är om min svägerska. Tänker lite så att, dom är ju ändå systrar, så det är väll lite ok. Det började för många år sedan när vi var ute med båten. Vi skulle ta ett dopp och alla bytte om till badkläder. Där på klippan så tar hon av sig naken,innan hon får på sig sin bikini så hinner jag se på henne. Hon har ett par fina bröst,med stora vårtgårdar och ett par stora hårda nipplar, och en härligt hårig fitta. Så från den dagen har fantasin skenat iväg ibland.
Ja hon har lagom stora bröst, jag tycker dom är riktigt läckra. Hade gärna sugit hennes nipplar. Ja vist är det sexigt med hår på fittan. Jag älskar detHärligt , hårigt är sexigt, var det stora bröst om det var stora vårtgårdar
Gärna en hårig fitta för mig och lite vårdat under armarna så går jag igångJa hon har lagom stora bröst, jag tycker dom är riktigt läckra. Hade gärna sugit hennes nipplar. Ja vist är det sexigt med hår på fittan. Jag älskar det
Wow då är vi två som gillar detta. Får fan en riktigt hard on på detGärna en hårig fitta för mig och lite vårdat under armarna så går jag igång