Fantisera om bekanta

onanym76

Välbekant medlem
Kön
Man
Blev ett rejält sprut idag till en selfie på min första flickväns lillasyster. Hon lillasystern som i tonåren visat sig naken för mig på en badplats, och som med trevande händer har känt och klämt på min hårda kuk genom byxtyget under en föräldrafri filmkväll hemma hos dem, när jag fortfarande var ihop med hennes syster. En natt när jag sov över hos dem var jag nära att smyga upp och lägga mig hos lillasystern för att se vad som skulle kunna ha hänt, men jag var vettig nog att låta bli. Kan vara så att jag många gånger har ångrat hur vettig (läs: feg) jag var när jag var yngre. ;)

D

Deleted member 67733

Gäst
Ny fantasi, första delen är sann. Igår va ja ute med bilen, det blev kö, stod en bärgningsbil längre fram.nån hade fått punka, körde sakta förbi, och det visade sig att hon som fått punka var en tjej som jag var otroligt kär i för 30 år sen. Och nu till fantasin. Jag kommer först fram, stannar för att fråga om hon behöver hjälp, men hej, är det verkligen du??? Säger båda, tala om slumpen alltså. Ja hjälper dig säger ja och tar fram reservdäck och byter det. Tack säger hon, ja vet precis hur ja ska tacka dig, och går ner på knä framför mig, drar ner byxorna och börjar suga, ja känner på hennes bröst, och kommer på 1 minut, hon sväljer allt, och vi skiljs åt. Senare kommer ett meddelande på messenger, sexgatan 6, 2000 idag.......

Älskar att fantisera.

funforeyou

Välbekant medlem
Ålder
51
Kön
Man
Jag fantiserar offta om min sambos brorsdotter, har fantiserat om henne i många år och runkat till henne säkert tusen gånger. Har gjort massor av cum tributes på henne oxå. Fantiserar oxå om min sambos syrra, har smyg runkat brevid henne flera gånger och sprutade en gång på hennes troser när hon sov över och var i duschen.

D

Deleted member 71436

Gäst
Just nu är det bästa jag vet att kolla porr och då jag är nära orgasm tar jag fram en bild på en av mina kompisar där hon ligger i bara trosorna nyknullad med pattarna framme och sexig blick och så sprutar jag till henne! Världens sexigaste transtjej är hon!

WestCoastMan

Välbekant medlem
Tänker ofta på en av mammas väninnor. Hon är i 70 års åldern och väldigt välbehållen, blir ofta kåt när jag möter henne. Senast på midsommarafton då hon hade en klänning med härlig urringning som delvis visade hennes bröst. Fantiserar ofta att vi två har återkommande sex.

Last edited:

GoodTimes

Aktiv medlem
Kön
Man
Har på sistone börjar tänka på en nära kompis till mig. Hon går alltid klädd i tights och kortare åtsittande tröjor, hon har vältränad petite kropp men en fantastisk vältränad stor rumpa. Hennes två lite mindre bröst sitter alltid stadigt i hennes tröjor och ibland ser man hennes bröstvårtor igenom. Hennes tights smeker verkligen runt hennes två vältränade lår och hon har ett underbart ”thigh-gap” som avslöjar ett lite större venusberg. Kommer på mig själv ibland hur jag kan fastna med blicken ner där emellan men som tur var har hon inte sett mig göra det än ;)

Fantiserar ofta om henne när jag runkar, hur jag får se min kuk försvinna in i hennes perfekta röv bakifrån och sen spruta ut min sperma över den

Last edited:
Toppen