Vad är det som säger att jag inte kan runka samtidigt som du slickar mig? Eller att du smeker klittan samtidigt som jag leker med tungan i din rumpa? Det ena behöver ju inte utesluta det andra.Grymt skönt men vad har det med onani att göra?
Med det resonemanget kunde det ju lika bra kunnat ligga i ett kanotforum för jsg har onanerat i en sådan.Vad är det som säger att jag inte kan runka samtidigt som du slickar mig? Eller att du smeker klittan samtidigt som jag leker med tungan i din rumpa? Det ena behöver ju inte utesluta det andra.
Låter ju helt underbart! Blir så avundsjuk!Älskar att bli slickad i baken. Något av det bästa som finns är när sambon slickar mig i rumpan medans jag kollar porr och runkar (edgar).
Samma här men undviker dra för mycket annars kommer jag direkt…älskar också ligga länge i en stjärt-69:a tills muskulaturen blir helt avslappnad och man kommer in riktigt djupt.Älskar att bli slickad i baken. Något av det bästa som finns är när sambon slickar mig i rumpan medans jag kollar porr och runkar (edgar)