Har aldrig varit med om det och vet inte hur det skulle gå till heller...hur man börjar. Skulle vilja
Grupprunka!
Det var ju på det sättet man lärde sig vad det egentligen var man höll på med, plocka som faan med den lilla veken man var utrustad med, och ibland fick man sk. torrorgasmer.
När vi var 8-10 år var det ett gäng större grabbar som kom och ville absolut visa oss hur dom gjorde, och jag kommer ihåg att vi hade hakan nere vid livremmen när första grabben sprutade sin sperma rätt upp och långt, vi trodde nog knappast våra ögon, men det blev massor av grupprunk under ett stort antal år, ibland kunde man vara 10-15 små kåta grabbar, oftast 2-3 stycken, efter några år var det vår tur att undervisa de mindre grabbarna, vi såg det mest som vår plikt, dom skulle ju också få chansen att känna hur skönt det var.
Slutade efter skolan dock och har aldrig saknat det sedan, men ser med tacksamhet tillbaka på den tiden (50 talet) kan ni tänka er att man växte upp utan tillgång till porrfilm . Jo, det är sant.
Runka på grabbar, ensam eller i grupp, bara ni har skönt, det är ju det som är hela tanken. Och själv gör jag det nästan dagligen.
Grupprunka!
Slutade efter skolan dock och har aldrig saknat det sedan, men ser med tacksamhet tillbaka på den tiden (50 talet) kan ni tänka er att man växte upp utan tillgång till porrfilm . Jo, det är sant.
Runka på grabbar, ensam eller i grupp, bara ni har skönt, det är ju det som är hela tanken. Och själv gör jag det nästan dagligen.
Så visst blev det en del grupprunk på den tiden. Vi kunde vara 7-8 stycken men vanligast var vi bara 2 eller 3. Även om vi var två var det alltså inget bögande utan vi runkade anständigt våra egna kukar och berättade hur det kändes. Kanske vi tog ett par tag på den andres kuk, men mer var det inte. Vi runkade absolut inte ut den andres sats. Och vi sög inte varann, kramade inte varann eller pussade varann.
Ibland tävlade vi. Om största kuk, om längsta sprut, om vem som kunde hålla på längst, om vem som kunde spruta snabbast, om vem som fortast fick upp den igen efter ett sprut, om vem som kunde dra förhuden längst tillbaka...
det låter ju mycket spännande det ni upplevde på 50 talet hur kom d sig att det började lixom? Stod ni i duschen o börja snacka sex, o vem vågade börja tävla de där tävlingarna ni gjorde? Störst, längst, snabbast osv.